سرویس: تولیدی » خبر پوششی 02:16 - دوشنبه 15 دی 1393

در سومین همایش کارآفرینان موفق در دانشگاه جامع علمی کاربردی هرند مطرح شد:

شرق شهرستان اصفهان دارای پتانسیل بالا در جذب گردشگر می باشد

سومین همایش کار آفرینان موفق در دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق سومین همایش کار آفرینان موفق با محوریت کارآفرینی و مدیریت جهــــادی، کارآفرینی و کشف فرصت ها، تشخیص فرصتهای کار آفرینی مشاغل نوین، کارآفرینی و صنعت گردشگری درشرق اصفهان و کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشاغل خانگی و روستایی برگزار گردید.

IMG_0876
در ابتدای این همایش مهندس علیرضا بابایی ریئس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و ارایه محورهای سومین همایش کار آفرینان موفق گفت: با توجه به نامگذاري سل 93 به سال اقتصاد و فرهنگ و مديريت جهادي توسط مقام معظم رهبري و مولفه های فرهنگ جهادی و مدیریت جهادی ازدیدگاه مقام معظم له در مورد مدیریت حکمت و مدیریت عشق (الهی)به عنوان مدلی اولیه برای مدیریت جهادی و بیان مولفه های آنها ازدیگر موضوعات مورد اشاره مقام رهبري مواردی را اشاره نمود.
در ادامه فرزاد از اساتید کار آفرین صحبتهای خود را مورد ايده يابي و كشف فرصت آغاز کرد.
وي درمورد ایده، انواع ایده و تفاوت ایده و فرصت مطالبي را بیان داشت.


استاد کارآفرین در مورد شناخت فرصت های کسب و کار، منابع شناسایی فرصت شامل تغییر فناوری، ساختار جمعیت، شکاف یا خلا بازارو فرهنگ مشاغل با ارایه و نمایش فیلم هایی در این مورد سخنان خود را به پایان رساند.

مهمان ویژه این همایش مهندس مهرداد هوایی مدیرعامل مجموعه گردشگری واحه که به عنوان بزرگ‌ ترین پروژه کویرگردی کشور نامبرده می شود به ارایه صحبتهایی پرداخت.

IMG_0941
مهندس هوایی گفت: کار آفرین و کار آفرینان جامعه ایرانی با توجه به شناخت خود و پتانسیل های موجود و فراوانی که در کشور می باشد شروع به فعالیت می نماید.
وی اذعان داشت: من خود چون در طول سال به مسافرتهای مختلف می روم بر این باورم که پتانسیل فراوان و امکانات بکری که در ایران عزیز است در هیچ کجایی دنیا نمی توان پیدا کرد.
مدیر عامل سایت گردشگری واحه همچنین به شروع پروژه مجموعه گردشکری واحه واقع در تپه های ماسه ای ورزنه اشاره کرد و تصریح کرد: من هیچ شناختی از این منطقه نداشتم و و در یک بازدید متوجه پتانسیل بالای گردشگری در این منطقه شدم که علی رغم مشکلاتی که پیش روی ما گذاشتند ولی به خاطر مردم خوب شرق اصفهان مصمم بودم که این کار را انجام نمایم و در حال حاضر نیز فاز یک این مجموعه با امکانات از قبیل رستوران، شربت خانه، رصد خانه، سافاری، شتر سواری، موتور سواری، کمپینگ آغاز به فعالیت نموده و به زودی شاهد افتتاح فاز های بعدی این پروژه خواهیم بود.
وی همچنین به دانشجویان گفت: با پشتکار و جسارت می توانید به هدفهای بزرگ خود برسید.
در ادامه این همایش داستانی از دیگر اساتید کار آفرین مرکز به ارایه محورهایی رویکرد مشــــاغل خانگی و روستایی پرداخت حسن ختام این همایش تجلیل از کار آفرینان نمونه مرکز و شرق اصفهان بود.

IMG_0906 IMG_0963 IMG_0972

همچنین بخوانید:

3 نظر در مورد “شرق شهرستان اصفهان دارای پتانسیل بالا در جذب گردشگر می باشد”

  1. رها گفت:

    سلام خسته نباشید
    ساییتتون خییییییییییییییییییییییییییییلی برام مفید و جذاب بود.
    ی پیشنهاد دارم بیا توی شبکه اجتماعی حرف تو حرف عضو شو.بچه هاش خیییییییییییییییییییییییلی با هالن!!
    ببین ی سر بزن خوشحال میشیم
    http://www.harftoharf.ir

  2. احمد گفت:

    جالبه تپه های شنی تو ورزنه است همایش اون تو هرند هستش

  3. Shila Rock گفت:

    سلام لطفا ما را هم در راه های کارآیی هدایت کنید
    با تشکر
    09015145736

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.