سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:00 - دوشنبه 15 دی 1393

معاون فنی اجرایی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان:

غرفه سلامت در مناطق ۱۵ گانه اصفهان راه‌اندازی می‌شود

غرفه سلامت با هدف آشنایی با مشکلات اسکلتی شهروندان و آموزش حرکات اصلاحی به جهت کاهش آسیب ها و نا هنجاری های اسکلتی در بین شهروندان راه اندازی شد.

به گزارش  اصفهان شرق؛ اسماعیل عبدالهی معاون فنی اجرایی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: غرفه سلامت با هدف آشنایی با مشکلات اسکلتی شهروندان و آموزش حرکات اصلاحی به جهت کاهش آسیب ها و نا هنجاری های اسکلتی در بین شهروندان راه اندازی و هر هفته در یکی از مناطق ۱۵ گانه اصفهان و در مراکز ورزشی تحت پوشش سازمان دایر است.
وی با بیان اینکه در هفته گذشته غرفه سلامت میهمان منطقه ۷ و ۱۲ بود، گفت: اهالی این دو منطقه با مراجعه به مجموعه های ورزشی ارغوان و شهید غازی تحت نظارت کارشناسان این سازمان قرار گرفتند.
معاون فنی اجرایی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این طرح روزهای پنج شنبه ویژه بانوان و روز های جمعه ویژه آقایان برگزار می گردد. در هفته گذشته بیش از ۱۰۰۰ نفر از همشهریان با مراجعه به غرفه سلامت ضمن معاینه ،آموزش های حرکات اصلاحی را فراگرفتند.
عبدالهی ادامه داد: در این غرفه ناهنجاری های اسکلتی به صورت رایگان مورد برسی قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: غرفه سلامت در این هفته میهمان مناطق ۴ و ۶ خواهد بود و ورزشگاه‌های امین و شهدای کردآباد آماده ارائه خدمات به اهالی منطقه می باشند.

منبع:ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.