سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - دوشنبه 15 دی 1393

صلواتی خبر داد:

نصب ۳۴ دوربین در ۲۳ معبر اصفهان/ارسال پیامک ارشادی برای شهروندان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر ۳۴ دوربین ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی در ۲۳ معبر در محدوده مرکزی شهر اصفهان نصب شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ علیرضا صلواتی با اشاره به اجرای طرح کنترل ترافیک زوج و فرد در محدوده مرکزی شهر اصفهان اظهار داشت: از این رو با نصب دوربین در معابر شهر اصفهان این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح زوج و فرد در خیابان‌های خواجو، نشاط، هاتف، میدان امام علی (ع)، عبدالرزاق، مسجد سید، چهار راه تختی، آتشگاه، شهید بهشتی، خیابان مطهری و خیابان کمال اسمائیل به صورت آزمایشی اجرایی شده است، افزود: این طرح به مدت دو هفته در خیابان‌های اعلام شده به صورت آزمایشی اجرایی و پس از آن با همکاری پلیس راهور به صورت جدی دنبال خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اضافه کرد: بر این اساس تاکنون ۳۴ دوربین ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی در ۲۳ معبر در محدوده مرکزی شهر اصفهان نصب شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح آنلاین با همکاری پلیس راهور با ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک برای رانندگان پیامک‌های ارشادی ارسال خواهد شد، افزود: البته در حال حاضر پلیس راهور در محدوده اعمال قانون می‌کند.

صلواتی افزود: پس از اجرای این طرح به صورت آزمایشی اجرای این طرح ترافیکی توسط شهرداری اصفهان همراه با اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به راه اندازی پارکینگ در خیابان‌های اطراف اجرای طرح ترافیک نیز بیان داشت: بر این اساس پارکینگ‌هایی در خیابان عبدالرزاق، چهار راه شکر شکن و خیابان نشاط برای پارک خودروهای شهروندان قبل از ورود به طرح ترافیک تخصیص یافته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اجرای طرح ویژه حمل و نقل عمومی در محدوده طرح ترافیک شهر اصفهان افزود: در آینده‌ای نزدیک این طرح نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع:مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.