سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 18:25 - یکشنبه 14 دی 1393

فرماندار اصفهان:

برخی مسئولان با اظهارات غیرکارشناسی باعث نگرانی مردم شرق اصفهان نشوند

فرماندار اصفهان گفت: با افرادی که به شیوع چنین مواردی دامن می زنند، باید برخورد شود و سطح برخوردی تعریف گردد تا نگرانی به نگرانی مردم شرق اصفهان اضافه نشود.

به گزارش اصفهان شرق: فضل‌الله کفیل بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی شیوع بیماری سرطان که در محل فرمانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شرق اصفهان با مشکلات خشکسالی مواجه بوده است و مسئولین می بایست به گونه ای برنامه ریزی کنند که نگرانی مردم برطرف و به زندگی مردم مناطق شرق اصفهان آسیبی وارد نشود.
فرماندار اصفهان طرح برخی مسائل را آسیب جدی برای مناطق شرق اصفهان خواند و افزود: ورزنه و شرق اصفهان شرایط مطلوبی برای جذب مهمان دارد و شرایط را برای این امر هموار کنیم و نباید چهره این منطقه به دلیل این بیماری شایع سرطان مخدوش شود لذا با قوت به مشکلات بپردازیم و مشکل را از مسئول متخصص آن امر مطالبه کنیم.
وی تصریح نمود: خواهشمندیم با افرادی که به شیوع چنین مواردی دامن می زنند، برخورد شود و سطح برخوردی تعریف گردد تا نگرانی به نگرانی مردم شرق اصفهان اضافه نشود.

کفیل با توجه به سخنان غیر مرتبط برخی افراد متذکر شد: افراد نباید سخنان غیر مرتبط را در هر محفلی بیان کنند و مسئولان محلی توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: برای بررسی مسئله شیوع بیماری سرطان در شرق ورزنه باید کمیته‌ای با افراد محلی ایجاد شود که سطح ارتباط آن با منطقه بن‌رود و سایر نقاط نیز مشخص شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.