سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - دوشنبه 15 دی 1393

مدیرکل تعاون استان اصفهان خبر داد

فعالیت 400 تشکل کارگری در استان اصفهان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: 124 تشکل کارفرمایی و 400 تشکل کارگری در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامعلی قادری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون 124 تشکل کارفرمایی و 400 تشکل کارگری در این استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: هم‌اکنون دغدغه اصلی کارگران واحدهای صنعتی تولیدی، نحوه تنظیم قرارداد با کارفرمایان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با تاکید بر ایجاد امنیت شغلی بیشتر برای کارگران، به کارفرمایان توصیه کرد قراردادهای کار را با توافق به نحوی تنظیم کنند که حق و حقوقی از کارگران تضییع نشود.

قادری تنظیم روابط کار بین کارگران و کارفرمایان، حفظ و صیانت از نیروی کار و پیگیری مسائل حقوقی کارگران را از جمله وظایف این مدیریت برشمرد و خاطرنشان کرد: برخی کارفرمایان در ابتدای کار، قراردادهای کار را به صورت غیرقانونی از کارگران اخذ می‌کنند.

وی ضمن بازدید از فعالیت‌های کارخانه مهتاب‌بافت ادامه داد: به زودی و با حمایت دولت تدبیر و امید فاز دوم این کارخانه که به تصویب نهایی مسئولان شهرستان و استان رسیده است، آغاز خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی را از جمله اهداف و برنامه‌های اداره کل استان برشمرد و گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از فاز دوم کارخانه مهتاب‌بافت بادرود، زمینه اشتغال برای 650 نفر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.