سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:00 - دوشنبه 15 دی 1393

استاندار اصفهان:

طرح‌های تشویقی ویژه افزایش کیفیت نان در استان اصفهان اجرایی می‎شود

استاندار اصفهان گفت: طرح‌های تشویقی ویژه افزایش کیفیت نان در استان اصفهان اجرایی می‎شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور در کارگروه طرح جامع اصلاح نظام یارانه گندم، آرد و نان اظهار داشت: این کارگروه موظف بوده نظارت بر سیستم توزیع غله را به صورت دقیق و منطقی دنبال کند.

وی افزود: باید یک فرآیند قابل اطمینان وجود داشته باشد که همه آردها قبل از توزیع، چک و کنترل شده و گندم‌هایی که استاندارد لازم را ندارد، وارد کارخانه‌ها نشود.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این کارگروه آخرین وضعیت حجم گندم در سیلوها، قیمت نان، کیفیت نان، اطمینان از نحوه توزیع عادلانه گندم بین کارخانه‌ها و توزیع عادلانه آرد بین نانوایان مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در صورتی که نانوایان قیمت مصوب را رعایت کرده و کیفیت نان را افزایش دهند، از یک سهمیه تشویقی برخوردار شده و در مقابل، جریمه کاهش سهمیه برای کاهش کیفیت وجود دارد.

زرگرپور گفت: موسسه استاندارد موظف بوده، فرآیندی برای وجود اطمینان 100 درصدی از کیفیت گندم و تضمین سلامت مردم تعریف کند.

وی ادامه داد: باید کارگروه آرد و نان در همه‌ شهرستان‌ها برای نظارت بر فرآیند تولید نان از توزیع گندم تا تحویل نان به مشتریان تشکیل شود.

استاندار اصفهان خاطر‌نشان کرد: مردم انتظار دارند بعد از افزایش قیمت نان، کیفیت نان نسبت به قبل بهتر شود و این مسئله با اجرای سیستم تشویق و تنبیه برای انگیزه پیدا کردن نانوایان محقق می‌شود.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.