سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 01:50 - یکشنبه 14 دی 1393

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

بهره برداری از پروژه جاده ای محمدآباد به نصرآباد تا پایان سال 93

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در صورت شرایط جوی مطلوب، مشکلی جهت تکمیل جاده ی محمدآباد به نصرآباد نخواهیم داشت.

محمود محمود زاده در گفتگو با اصفهان شرق با توجه به اهمیت محور نصرآباد به محمدآباد و تردد بالای این مسیر اظهار داشت: پیشرفت پروژه جاده ای این محور به دلیل اهمیت زیادی که برخوردار بود توسط پیمانکار قدیم مناسب دیده نشد و به این خاطر در ماده 48 قرار گرفت تا بتوان به زودی شاهد بهره برداری از این مسیر باشیم.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: تعریض پل قرارگرفته در این مسیر از دیگر موارد مهم در پیشرفت کار است که به شهرستان واگزار شد تا هر چه سریعتر کار تعریض پل انجام گیرد.

وی با توجه به شرایط جوی موجود در زمستان و بارندگی ویژه در این فصل تاکید کرد: قرارداد آسفالت این مسیر با پیمانکار بسته شده و امیدورایم با توجه به شرایط هوا و عدم بارش های تند، ادامه کار را با سرعت عمل بیشتر دنبال کنیم زیرا مشکلی در جهت اجرا نداشته و اعتبارات، قرارداد اسفالت با پیمانکار بسته شده  تا بتوان تا پایان سال 93 بهره برداری مناسب از این پروژه داشت.

محمود زاده در پاسخ به روند پیشروی کار در جاده پرخطر هرند به کوهپایه، تصریح کرد: مناقصه ها در این رابطه صورت گرفت و تجهیز کارگاه کل این مسیر تامین شد تا بتوان عملیات اجرایی کار را در اواخر سال 93 یا اوایل 94 آغاز کرد و این پروژه را به سرانجام رساند.

وی در خصوص پروژه ورزنه به اژیه گفت: منابع مالی این مسیر تا اندازه ای مطلوب تامین شده و با توجه به موقعیت این محور با سرعت، طرح خاک ریزی و تکمیل طرف مقابل در دست انجام است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.