سرویس: اقتصادی » اقتصاد مقاومتی 00:58 - یکشنبه 14 دی 1393

با حضور مسئولین جرقویه علیا مطرح شد:

معادن موجود در منطقه خاص یک روستا یا شهر نیست

در آمد حاصل از برداشت ماسه معادن ماسه بادی منطقه جرقویه باید صرف کارهای عام المنفعه شود

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: جهت ساماندهی در آمد حاصل از فروش ماسه جلسه ای با حضور اعضای هیئت مدیره و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  و روسای شورا ها ی شهر و روستاها در منزل حجه السلام شیخ محمد جمشیدی برگزار شد.

در ابتدا حسن احمدی گزارش کوتاهی از فعالیت در معدن ماسه بادی منطقه  ارائه کرد و طبق توافقات قبلی در آمد حاصل از فروش ماسه را بین خیریه های شهر حسن آباد و روستاهای همجوار چنین بیان کرد: 21در صد خیریه امام حسن مجتبی(ع) شهر حسن آباد،40در صد تعاونی دهیاران منطقه،14 در صد خیریه روستای دستجرد،14 درصد خیریه روستای کمال اباد،5در صد خیریه روستای خارا و 6درصد بقیه صرف هزینه ها می شود.

در ادامه ریئس هیئت مدیره خیریه امام حسن مجتبی(ع) شیخ محمد جمشیدی افزود: در آمد حاصله را باید بر اساس جمعیت روستا و عملکرد خیریه ها و تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد تقسیم کرد.

دکتر کامران یکی از حاضرین در جلسه با اشاره به صحبت های مطرح شده در جلسه گفت: در آمد حاصل از فروش ماسه متعلق به همه بوده و باید صرف کارهای عام المنفعه شود.

گفتنی است بعد از بحث و تبادل نظر مقرر گردید درصدی از درآمد نیز به خیریه های دو روستای الله آباد و مالواجرد اختصاص یابد.

در ادامه عبدالحمید قیصری مباحثی در مورد مشکلاتی که بر سر راه برداشت نمک وجود دارد مطرح کرد که با هماهنگی صورت گرفته مقرر شد جلسه ای در اصفهان با حضور وی و هیئت مدیره معدن نمک تشکیل تا در مورد مشکلات موجود تصمیماتی  اتخاذ گردد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “معادن موجود در منطقه خاص یک روستا یا شهر نیست”

  1. شهروند حسن آبادی گفت:

    امید است مسئولین مشکل معدن نمک را حل کنند و از این نعمت خدادادی همه سودی ببرند و فقط دست چند نفر نباشد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.