سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:00 - یکشنبه 14 دی 1393

از ابتدای بهمن ماه امسال اجرا می‌شود

اجرای طرح کنترل معاینه فنی خودرو در اصفهان

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از اجرای طرح کنترل معاینه فنی خودرو‌ها از ابتدای بهمن ماه جاری در این شهر خبر داد و گفت: با خودروهای فاقد برگه معاینه فنی خودرو برخورد می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ علیرضا صلواتی از اجرای طرح معاینه و کنترل معاینه فنی خودروها از ابتدای بهمن ماه جاری خبر داد و اظهار کرد: از ماه آینده با خودروهای فاقد برگه معاینه فنی خودروها برخورد می‌شود.

وی افزود: با توجه به آلودگی شهر اصفهان و اینکه بخش عمده‌ای از آلودگی هوا ناشی از تردد خودروهای آلاینده در سطح شهر است، جلسه‌ای با حضور استاندار اصفهان برگزار و مقرر شد که با خودروهای فاقد معاینه فنی به شدت برخورد شود.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر در شهر اصفهان هفت مرکز معاینه فنی خودرو وجود دارد که در جنوب شهر اصفهان سه مرکز، دو مرکز در محدوده شماره‌گذاری و یک مرکز در ایستگاه گمرک و یکی در شمال اصفهان است.

وی ادامه داد: در این هفت مرکز 11 خط مکانیزه وجود دارد که در شیفت کاری خود حدود 2 هزار و 200 خودرو را مورد معاینه قرار می‌دهند.

صلواتی تاکید کرد: خودروهای تولیدی سال 90 به بعد هر پنج سال یک بار و خودروهای قبل از سال 90 باید هر ساله نسبت به اخذ معاینه فنی خودرو اقدام کنند.

وی اضافه کرد: استاندار اصفهان در جلسه‌ای از نظارت بر مراکز حاشیه شهر نسبت به صدور غیر مجاز برگه معاینه فنی خبر داد و گفت در صورت مشاهده چنین مراکزی با آنها برخورد و پلمب می‌شوند.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.