اصفهان شرق

تفاهم‌نامه توسعه ورزش تیراندازی در اصفهان منعقد می‌شود

کدخبر: 48439
1393/10/14 در ساعت 13:10

به گزارش اصفهان شرق؛ سید مهدی هاشمی در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان اصفهان با اشاره به انتخاب قربانی به عنوان رئیس هیئت تیراندازی اصفهان اظهار داشت: مجمع هیئت تیراندازی اصفهان بار دیگر به سردار قربانی اعتماد کرد و خوشحال هستیم که امروز مشکلات گذشته در اصفهان برطرف شده اما هنوز هم مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه جایگاه اصفهان در ورزش تیراندازی باید بهتر از گذشته شود، تصریح کرد: متأسفانه ورزش در این استان جایگاه خوبی ندارد و باید کاری کنیم که این جایگاه بهتر شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: باید کاری کنیم که پیوست قانون مصوب مجلس شورای اسلامی درباره رشته تیراندازی برای اصفهان نهایی شود و تفاهم‌نامه آن با استاندار اصفهان به امضا برسد تا سبب رشد ورزش تیراندازی در اصفهان شده و اقدامات آینده این ورزش مشخص شود.

وی با بیان اینکه در این تفاهم‌نامه، بخش‌هایی برای ارتقا و تجهیز ورزش تیراندازی اصفهان تدارک دیده شده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی سلاح وارد کشور شده و قرار است که تا پایان سال، به هیئت‌های ورزشی اختصاص یابد.

هاشمی تصریح کرد: هیئت تیراندازی اصفهان در بین هیئت‌های کشور جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده و تنها 3 ملی‌پوش را معرفی کرده که باید در این راستا تلاش شود و جایگاه استان اصفهان بهبود یابد زیرا اصفهان ظرفیت آن را دارد که به عنوان یکی از قطب‌های تیراندازی کشور معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: مطالبات بسیاری در زمینه هیئت تیراندازی وجود دارد و انتظار نمایندگان اصفهان در مجلس این است که این ورزش در اصفهان ارتقا پیدا کند اما به دلیل نگاه‌های مدیریتی مسئولان گذشته، این اتفاق صورت نگرفت و حال در دوره مدیریتی جدید باید این مسئله را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم