سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - یکشنبه 14 دی 1393

فرمانده انتظامی اصفهان:

۲ تن تریاک در اصفهان کشف و منهدم شد

فرمانده انتظامی اصفهان گفت: از انهدام باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال ۲ تن مواد مخدر از طریق یک دستگاه خودروی تریلر کانتینر‌دار به شهر‌های شمالی کشور را داشتند، منهدم شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار عبدالرضا آقاخانی در این باره اظهار داشت: در ادامه طرح‌های ویژه مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافیت کامل خود در یک کار پلیسی یک ماهه توانستند اعضای باندی که در زمینه قاچاق تریاک فعالیت می‌کردند را شناسایی کنند.

وی افزود: اعضای این باند هنگامی که قصد داشتند محموله بسیار سنگینی از مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی تریلر کانتینر‌دار به شهر‌های شمالی کشور انتقال دهند، حین تردد در یکی از گلوگاه‌های شرق اصفهان شناسایی و متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در این عملیات بسیار ویژه و پیچیده ماموران بیش از  ۲ تن تریاک را که به شکلی ماهرانه در بدنه کانتینر تریلر جاسازی شده بود، کشف و تمامی اعضای باند که 3 نفر غیر‌بومی بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی کشف این مقدار تریاک در یک عملیات را در یک سال اخیر بی‌سابقه عنوان و تصریح کرد: با کشف این محموله مقدار کشفیات مواد مخدر پلیس استان در 10 ماهه امسال به 26 تن رسیده است.

سردار آقاخانی مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی بیان کرد و گفت: علاوه بر تعقیب، شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر، در درون شهرها هم طرح‌های ویژه مقابله با خرده‌فروشان، توزیع‌کنندگان خرد و معتادان بی‌خانمان، تابلو و ولگرد نیز توسط تیم‌های ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر دنبال می‌شود.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.