اصفهان شرق

بازدید امام جمعه ورزنه از مدارس بخش بن رود

کدخبر: 4842
1392/08/15 در ساعت 15:52

DSC04739

به گزارش اصفهان شرق: حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده امام جمعه  بخش بن رود(شهرورزنه) در بازدید دوره ای خود از مدارس بخش بن رود از مدرسه راهنمایی شهید اصغرمحمدی شهر ورزنه بازدید بعمل آورد.

دراین بازدید معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه بن، جمعی از فرهنگیان ، اعضای انجمن اولیاء و مربیان و همچنین  پدرمعظم شهید محمدی  حضور داشتند حجت الاسلام صادق زاده با اهمیت دانستن وقت اظهار داشت: بهترین زمان عمرشما دانش آموزان دراین سنین حضور درمدرسه است که باید ازآن به نحو احسنت استفاده کردودردانش اندوزی تلاش بیشتری انجام دهید.

 DSC04769

وی با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی با گرامی داشت یاد وخاطره شهید حسین فهمیده گفت: شهدامدال افتخار و استکبار ستیزی و زیر بارظلم نرفتن را برای ما به ارمغان آوردند و با اعتقاد خودشان جان خود را نثار اسلام کردند.

حجت الاسلام صادق زاده درادامه افزود: قدردان زحمات دبیران وآموزگاران خود باشید و در آیین  ما احترام به پدر و مادر و کسانی که به ما علم آموختند و راه رسم زندگی را به ما یاد دادند واجب است.

درابتدای جلسه جناب  ملایری مدیر مدرسه راهنمایی شهی دمحمدی ضمن خوش آمدگویی به حضار گزارشی از فعالیت های علمی و فرهنگی مجتمع را بیان نمود.

لازم به ذکر است نماز ظهر وعصر باحضور دانش آموزان به امامت حجت الاسلام صادق زاده اقامه گردید.

DSC04774