سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - یکشنبه 14 دی 1393

عضو شورای شهر اصفهان:

اولویت نخست مشکلات مردم اصفهان «خشکسالی» است

عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه امیدوار هستیم سفر رئیس جمهور به استان سبب رفع مشکلات شود، گفت: اولویت نخست مردم اصفهان آب بوده و مسئولان باید در این زمینه فکری اساسی داشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق؛ نورالله صلواتی در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به خبری ‌مبنی بر حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت در آینده‌ای نزدیک در اصفهان، اظهار داشت: امیدوار هستیم سفر رئیس جمهور به اصفهان سبب رفع مشکلات این استان شود. اولویت نخست مردم اصفهان آب است که امیدوار هستیم در این زمینه فکری اساسی شود و نیز این سفر سبب کلنگ‌زنی فاز دوم متروی اصفهان شود.

وی با بیان اینکه تعهد قبلی دولت پیرامون سالن همایش‌های اصفهان در بودجه 94 لحاظ شود، تصریح کرد: رینگ چهارم حفاظتی در کمربندی شمال شرق و جنوب غرب استان باید در نظر گرفته شود تا شاهد کاهش تصادفات و آلودگی در این مناطق باشیم.

عضو شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: متأسفانه در سال ‌های گذشته هیچ اتوبوسی از طرف دولت به اصفهان اختصاص نیافته و عمر اتوبوس‌های شهر به 8 سال رسیده که سبب نارضایتی مردم شده و حداقل مانند شهر مشهد به ما نیز تعدادی اتوبوس اختصاص دهند.

وحید فولادگر، عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به لایحه و طرح انتخاب شهردار که در مجلس مطرح شده، گفت: در این طرح و لایحه نظارت شورا به شهرداری کاهش یافته و به همین دلیل اعضای شورای شهر مخالف این لایحه و طرح هستند و اگر این قانون مصوب شود قدرت تذکر شورا در تذکر را کاهش می‌دهد.

 

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.