اصفهان شرق

امضای تفاهم نامه همکاری میان هلال احمر و بهزیستی استان اصفهان

کدخبر: 48378
1393/10/13 در ساعت 16:04

به گزارش اصفهان شرق به نقل از بهزیستی کل استان: صبح امروز با حضور مسئولين هلال احمر استان اصفهان ، مدير كل بهزيستي استان اصفهان، مدير عامل جمعيت هلال احمر استان تفاهم نامه همكاري فيمابين اين دو نهاد امضاء شد.
دکتر صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در مراسم انعقاد قرار داد همکاری بین جمعیت هلال احمر استان اصفهان و اداره کل بهزیستی ، ضمن تشكر از نيت خير خواهانه دكتر مومني مدير عامل و مجموعه هلال احمر استان نسبت به جامعه هدف بهزيستي از لزوم توجه ویژه به مددجویان به دلیل آسیب پذیر بودن آنها اشاره نمود و بر تعامل، همکاری و همفکری كارشناسان شاغل در جمعيت هلال احمر و بهزيستي استان تاكيد کرد، وی ابراز امیدواری انعقاد این تفاهم نامه، موجبات خوشنودي پروردگار و مايه ي خير و بركت براي آحاد مردم بخصوص اقشار آسيب پذير جامعه باشد و مسئولین دو دستگاه بتواند در راستاي بهينه سازي ارائه خدمات و فعالیت های علمیِ، پژوهشی، آموزشی و ….، همچنین بهره برداری بهینه و هدفمند از امکانات و توانمندی های دو دستگاه بيش از پيش گام بردارد.
اجرای طرح‌های مشترک فرهنگی – اجتماعی و مذهبی برای ارتقا شاخص‌های توسعه انسانی، آشنا کردن خیران دو سازمان با فعالیت‌های سازمان متقابل، تشکیل کمیته علمی مشترک بین مجموعه بمنظور هم افزایی فعالیت‌های علمی از اهداف انعقاد قرارداد همکاری بین این دو دستگاه است.
گفتنی است ارائه خدمات حمایتی – پزشکی و کمک هزینه درمان و تأمین دارو به مددجویان خاص تحت پوشش بهزیستی اعم از زنان سرپرست خانواده و فرزندان آنها در مناطق محروم و معلولان جسمی حرکتی، استفاده از خدمات ارتوپدی فنی جمعیت و در صورت امکان گسترش و توسعه این خدمات به صورت منطقه‌ای بین دو دستگاه، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مراکز مشترک توان پزشکی توسط دو دستگاه، همکاری در تحویل بخشی از وسایل کمک توان‌بخشی از جمله ویلچر، واکر و عصا به صورت امانی از محل بانک تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر به مددجویان این اداره کل از جمله مواردی است که طرفین این تفاهم نامه ملزم به اجرای آن می باند
شايان ذكر است اين تفاهم نامه در راستاي همکاری و هماهنگی بیشتر بین جمعيت هلال احمر اصفهان و اداره كل بهزيستي استان اصفهان در ….. بند به امضاء رسيد و از تاریخ امضاء به مدت …. سال دارای اعتبار می باشد.