سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 21:58 - شنبه 13 دی 1393

حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر کل هلال احمر در منزل خانواده 5 قلو ها

بهزیستی به عنوان متولی این طرح موظف به پرداخت یارانه تا سن 6 سالگی در هر سال یک بار و تامین شیر خشک تا سن 2 سالگی فرزندان این خانواده ها می باشد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از بهزیستی استان اصفهان: با صدور بخشنامه ای از سوی بهزیستی کشور مقرر گردید یکبار در سال به منظور کمک و مساعدت در تامین بخشی از نیاز های ضروری خانواده های دارای فرزندان چند قلو، پرداخت یارانه به این خانواده ها صورت پذیرد.
به همین منظور و در راستای نظارت بر اجرای طرح پرداخت یارانه به خانواده های دارای چند قلو، دکتر صادقی مدیر کل بهزیستی و دکتر مومنی مدیر کل هلال احمر استان اصفهان با هدف اجرایی شدن این طرح و آشنایی و بررسی مشکلات 5 قلوها از این خانواده بازدید کردند.
در این بازدید مدیر کل بهزیستی و مدیر کل هلال احمر ضمن دیدار و گفتگویی صمیمانه با این زوج دارای 5 قلو ،درخصوص تهیه شیر خشک و سایر موارد مربوطه قول مساعدت و همکاری داده و برای این زوج جوان آرزوی توفیق و موفقیت در امر تعلیم و تربیت و مراقبت و نگهداری از این فرزندان نمودند.
گفتنی است بهزیستی به عنوان متولی این طرح موظف به پرداخت یارانه تا سن 6 سالگی در هر سال یک بار و تامین شیر خشک تا سن 2 سالگی فرزندان این خانواده ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.