سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 10:49 - شنبه 13 دی 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

بانک ها مانع از اشتغال جوانان نشوند/ شرق اصفهان را جزء مناطق محروم قلمداد کنیم

نماینده مردم اصفهان گفت: مهمترین مورد برای جوانان و مناطق محروم اصفهان ایجاد اشتغال برای جوانان هست که هنوز بانک ها با مرام بنگاه داری موانع سرراه هستند.

دکتر حسن کامران در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه سفلی با توجه به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: کسانی که مدعی اقتصاد مقاومتی هستند و مبارزه با فساد را در سخنرانی ها اجرا می کنند باید نظرات مقام معظم رهبری را مو به مو اجرا نمایند و سران سه قوه به مسئولین خود ابلاغ کنند که در سفرهای خارج ارز ماموریتی نگیرند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: در صورت عمل به فرمایشات رهبر، آغاز مقدماتی اقتصاد مقاومتی و نوعی مبارزه با سفرهای تشریفاتی توسط مسئولین انجام می شود.
وی اضافه کرد: امیدوارم در بوجه 94 که پیش روی مجلس است هزینه و درآمد یکی شود و به گونه ای قوانین تصویب گردد که جلوگیری از ریخت و پاش اتفاق افتد ولی متاسفانه دستگاه ها مداوم در پی ساخت و سازهای جدید هستند.
دکتر کامران با توجه به اشتغال جوانان اذعان کرد: مهمترین مورد برای جوانان و مناطق محروم اصفهان ایجاد اشتغال برای جوانان هست که هنوز بانک ها با مرام بنگاه داری موانع سرراه هستند.
وی از دولت خواست با توجه به تدوین برنامه ششم، مناطق جرقویه وکوهپایه رودشتین جزء مناطق محروم کشور قلمداد نماید چون در اثر خشکسالی و خسارت وارده این شهر و روستاها آسیب پذیر شدند و سیل مهاجرت به شهرها فزونی یافته است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.