سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 08:14 - شنبه 13 دی 1393

قابل توجه مسئولین مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان:

آزمایشگاه و داروخانه مرکز بهداشتی درمانی حسن آباد در تعطیلی به سر می برد

چند ماهی است که از تعطیلی داروخانه و آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی شهر حسن اباد می گذرد و هیچ اقدامی در فعال کردن انها صورت نگرفته است و این امر باعث نارضایتی مردم شده است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: مرکز بهداشتی درمانی شهر حسن آباد در سالهای گذشته دارای داروخانه مستقل و آزمایشگاه تشخیص بیماری بود ولی در سال های اخیر که مسئولین حرف از سلامت جامعه می زنند و آن را سر لوحه کار وزارت بهداشت می دانند بجای تکمیل و تجهیز این واحد درمانی آن هم در منطقه ای محروم و دور از مرکز استان آنها را به حال خود رها کرده و به تعطیلی کشانده اند.
داروخانه این واحد چند ماهی فعالیت کرد و دوباره تعطیل گردید!!!
ایا درست است که بیمار یا فردی برای انجام یک آزمایش ساده مسافت 150 کیلومتری را طی کند و آن در صورتی است که شغل مردم اغلب کشاورزی است و از نظر مالی ضعیف….
متاسفانه گاها تعطیلی ها همه ی مشکلات را محو می کند و مشکلاتی اعم از مسافت زیاد تا مرکز استان، پراکندگی وافر روستاهای جرقویه علیا، ناامنی برخی جاده ها و در راس ان بی پولی و خاک خوردن دستگاههای ازمایشگاه به چشم مسئولین نمی آید.
داروخانه کجای کار است؟؟
اگر شخصی در نیمه شب به دارو احتیاج پیدا کند باید دارو را از کجا تهیه کند و مسئله دیگر این است که حق فنی نسخه داروخانه مرکز، نصف حق فنی داروخانه بیرون مرکز بهداشتی درمانی می باشد و این باعث نارضایتی مردم محروم منطقه می باشد.
امید است مسئولین منطقه و شهرستان و استان در این مورد اقدامات لازم را انجام دهند همانطور که امام خمینی (ره) و رهبر معظم فرموده اند: انقلاب ما توسط(فقرا و متدینین بی بضاعت، گردانندگان و برپا دارندگان انقلاب هستند) و با پشتیبانی مردم مخصوصا طبقات محروم بود که پیروزی حاصل شد و دست ستمشاهی از کشور و ذخایر آن کوتاه گردید و مستمندان و فقرا و دور افتاده ها در صف مقدم جامعه بودند و هستند. همچنین زاغه نشینان و همین حاشیه نشینان و همین محرومان بودند که انقلاب را به ثمر رساندند.

 

مسئولین گرامی،  شهرستان اصفهان، وسعتی بسیار در شرق اصفهان دارد که هر بار با مشکلی جدید دست و پنجه نرم می کند ولی اگر توجه کافی به مشکلات این منطقه کویری در اولین لحظه ها نشود، هزاران لحظه برای جبران مورد نیاز است.

 

 

 

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “آزمایشگاه و داروخانه مرکز بهداشتی درمانی حسن آباد در تعطیلی به سر می برد”

  1. aaa گفت:

    همه مردم در مورد تعطیلی داروخانه و آزمایشگاه اعتراض دارند امید است مسئولین هر چه زودتر به این مشکل رسیدگی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.