سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:00 - جمعه 12 دی 1393

امام جمعه شهر ورزنه:

مشکلات را در آرامش و به دور از مباحث سیاسی و تبلیغاتی دنبال کنیم

امام جمعه ورزنه گفت: پیگیری و رفع مشکلات در آرامش و با جدیت و دور از مباحث سیاسی و تبلیغاتی خواسته همه مردم می باشد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق از ورزنه: حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا صادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ورزنه با توصیه همگان به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان، به آیه 83سوره بقره اشاره و اظهار داشت: معیارهای سبک زندگی دینی را خداوند در این آیه شریفه بیان می کند که مهمترین آنها عبودیت و احسان به پدر و مادر و دستگیری از ایتام و فقرا و صلحه رحم می باشد.
وی در ادامه بیان داشت: عبودیت معیار بسیار مهمی است که بنده های خدا باید به آن توجه ویژه داشته باشند و از نشانه های عبودیت برپایی نماز و دادن زکات مال می باشد.
امام جمعه ورزنه در خطبه دوم به ازدواج حضرت خدیجه اشاره و بیان داشت: ازدواج پيامبر اكرم با حضرت خديجه(س) پانزده سال قبل ازبعثت پیامبر صورت گرفت که این ازدواج مایه برکت و برای تثبیت مبانی اسلام بسیار مفید بود و حضرت خدیجه(س) با بذل مال و ثروتش بزرگترین خدمت را به پیامبر اکرم(ص) و اسلام کرد.
حجت الاسلام صادق زاده در ادامه به هفته وحدت اشاره نمود و اظهار داشت:12 ربیع الاول به نقل اهل تسنن ولادت پیامبر گرامی اسلام می باشدکه از 12ربیع الاول الی 17ربیع الاول را هفته وحدت نام گذاری نموده اندکه وحدت و ضرورت همدلی امروز نیاز جامعه اسلامی در جهان می باشد که مزدورانی به خاطر دل خوشی یهود و صهیونیسم و به نام اسلام با تفرقه افکنی تیشه به ریشه دین می زنند و هرگز به فکر مسلمانان هم نیستند.
امام جمعه ورزنه تصریح نمود: این وحدت و همدلی باید در بین مسئولین کشور و منطقه و بخش باشد تا مردم و مسئولین با همدلی و هم فکری در رفع مشکلات موفق بشوند.
حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به نشاط و شادابی در جامعه گفت: دین و آیین ما از گناه و آلودگی در جامعه بیزار است اما با نشاط و شادی موافق است و نیاز به این است که درجامعه فضایی ایجاد شود تا مردم با روحیه ای شاد در آن زندگی کنند و از همه دست اندرکاران که همایش پیاده روی خانوادگی را برگزار نمودند که این خود کمک به نشاط و شادابی جامعه می کند تشکر می کنم.
امام جمعه ورزنه با اشاره به شایعات التهاب آفرین در جامعه اظهار داشت: شیوع شایعات و التهاب آفرینی در جامعه فقط موجب نگرانی و اضطراب مردم می شود و اگر کسی می خواهد در این خصوص کاری بکند سعی در پیگیری و رفع مشکلات نماید و اجازه دهند فقط مرکز بهداشت نظر خود را در خصوص امراض و بیماری ها بدهد امروز پیگیری مشکلات در آرامش و باجدیت و به دور از مباحث سیاسی و تبلیغاتی خواسته همه مردم است نه خبر پراکنی و سخنرانی و شایعه سازی که این به ضرر همه است.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “مشکلات را در آرامش و به دور از مباحث سیاسی و تبلیغاتی دنبال کنیم”

  1. حسین گفت:

    آقای امام جمعه پزشک تقلبی هم شایعه بوده واگه نبوده چه کار کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.