سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - شنبه 13 دی 1393

«قمر» به اصفهان می‌رود/ کنسرت سه‌نوازی در تهران

سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی «قمر» از برگزاری یک کنسرت سه نوازی با اجرای آثاری جدید در حوزه موسیقی ایرانی طی دو روز در فرهنگسرای نیاوران خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ نوید دهقان ضمن اعلام این خبر گفت: روزهای پنجم و ششم بهمن ماه امسال کنسرت سه نوازی را در قالب سازهای تار، کمانچه و تنبک برگزار می کنیم که این کنسرت با اجرایی قطعاتی بداهه و قطعاتی از تازه ترین ساخته های من برای علاقه مندان موسیقی اجرا می شود.

وی ادامه داد: بهزاد قوامی تار، فرهاد صفری تنبک و من به عنوان آهنگساز و نوازنده کمانچه در این کنسرت میزبان علاقه مندان موسیقی خواهیم بود و این امید را دارم که با توجه به محتوای جدیدی که برای این برنامه تدارک دیده ایم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی «قمر» از برپایی دور جدید کنسرت های این گروه به خوانندگی حمیدرضا نوربخش در شهرستان ها خبر داد و گفت: بعد از استقبالی که از این کنسرت ها شد تصمیم گرفتیم با برنامه ریزی هایی که توسط تیم اجرایی گروه انجام می گیرد مجددا این کنسرت ها در برخی از شهرستانها برگزار کنیم که در صورت قطعی شدن اولین شهرستانی که در آن برنامه خود را اجرا می کنیم اصفهان خواهد بود.

این نوازنده توضیح داد: در این کنسرت علاوه بر اجرای کارهای قبلی  آثار تازه ای از ساخته های خودم در دستگاه همایون، آواز اصفهان، دستگاه ماهور و آواز دشتی اجرا می شود. ضمن اینکه اشعار این قطعات نیز از حافظ، سعدی، شیدای گیلانی و سیاوش کسرایی انتخاب شده که امیدوارم مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

دهقان در پایان گفت: حمیدرضا نوربخش از وسعت صداي كم نظيري برخوردار است ضمن اینکه وی در آوازخواني هم بسيار تواناست به همین خاطر طراحي و ساختار قطعات اين كنسرت بر اساس  ويژگي‌هاي منحصر به فرد صداي او، صورت گرفته است. به هر ترتیب اگر مقدمات برگزاری کنسرت فراهم شود بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا تار، بابک غسالی و امین گلستانی عود، علیرضا گرانفر سنتور، شاهین صفایی بم تار،حسین محمد حسینی نی، نسیم اربابی و سارا هستی کمانچه، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند کمانچه آلتو، فرهاد صفری تمبک، شهریار نظری دف هنرمندانی هستند که در تور کنسرت های شهرستان حضور خواهند داشت.

گروه موسیقی «قمر» اردیبهشت و خرداد سال جاری کنسرت هایی را به خوانندگی حمیدرضا نوربخش در شیراز و برخی دیگر از شهرها اجرا کردند.

منبع:مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.