سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - شنبه 13 دی 1393

شهردار اصفهان:

استفاده از موتورسیکلت باید ریشه‌ای فرهنگ‌سازی شود

شهردار اصفهان گفت: فرهنگ‌سازی در حوزه استفاده از موتورسیکلت با جزوه و کتاب امکان‌پذیر نیست و این موضوع باید ریشه‌ای و عملی انجام شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سیدمرتضی سقاییان‌نژاد در ستاد ساماندهی موتورسیکلت‌های شهر اصفهان اظهار داشت: هر چند باید برای استفاده از موتورسیکلت در اصفهان کار ویژه‌ و فرهنگ‌سازی انجام گیرد اما با جزوه و کتاب نمی‌توان فرهنگ‌سازی کرد بلکه باید فرهنگ‌سازی در این حوزه ریشه‌ای و عملی باشد.

وی افزود: البته طرح‌های پایلوت اجرا شده در خیابان‌های اصفهان برای کنترل طرح‌های ترافیکی پاسخگو بوده و باید در این راستا اجرای این طرح نیز به صورت نقطه به نقطه انجام شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: یکی از زمینه‌های تخلف موتورسیکلت این است که اعمال قانون به صورت مناسب برای موتورسیکلت‌سواران متخلف انجام نمی‌شود.

این مسئول تاکید کرد: پلیس راهور باید اقدامات مورد نیاز را برای اعمال قانون ویژه موتورسواران در دستور کار خود قرار دهد.

سقائیان‌نژاد گفت: موتورسیکلت را از زندگی مردم نمی‌توان حذف کرد و این امر امکان‌پذیر نیست و تنها باید برای ساماندهی آن برنامه‌ریزی جدی صورت گیرد.

وی در پایان اذعان داشت: موتورسیکلت به ویژه برای خانوارهای کم‌درآمد جامعه منبع درآمد بوده و با اقتصاد مردم عجین شده است و حذف آن از زندگی مردم امکان‌ ندارد.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.