سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - شنبه 13 دی 1393

حاشیه‌های نشست خبری فصلی سپاهان/

مدیرعاملی خلیلیان در پرسپولیس، دروغ سال جدید میلادی

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در واکنش به شایعه حضورش در پرسپولیس، این خبر را دروغ سال جدید میلادی خواند.

به گزارش اصفهان شرق؛ نشست خبری فصلی، مهرزاد خلیلیان همراه با جشن کریسمس با حضور خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات استان اصفهان در فست فود سپاهان برگزار شد. حاشیه‌های این نشست خبری به شرح زیر است:

* با وجود اینکه اعلام شده بود این مراسم ساعت 16:15 برگزار می‌شود، خلیلیان ساعت 17 در فست‌فود سپاهان حاضر شده و این مراسم ساعت 17:15 برگزار شد.

* در این مراسم، لئون استپانیان، بازیکن سابق تیم سپاهان، بآنو، پیشکسوت سابق تیم شاهین اصفهان، آیدین ملکیان، بازیکن سابق تیم بسکتبال اصفهان، همسر و دختر لوسیانو پریرا ( شیمبا) و لئوک، بازیکن نوجوان تیم نوجوانان سپاهان حضور داشتند و در آخر مراسم نیز توسط خلیلیان، مسعود تابش و مرتضی لاچیانی با اهدای تاج گل و شال زرد تقدیر شد.

* در ابتدای این برنامه کلیپی به نام، رویای طلایی پخش شد که حاصل زحمات امیرحسین رضی بود. در این کلیپ هادی عقیلی، مهدی شریفی، احسان حاج صفی و سعید قائدی‌فر با بازیکنان نونهال سپاهان فوتبال بازی می‌کردند.

* خلیلیان در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا قرار است او به عنوان مدیرعامل به پرسپولیس رود، گفت:‌ به حضرت مسیح قسم دروغ است. وی از این عبارت به عنوان نخستین جوک سال 2015 نام برد.

* خلیلیان در ابتدای صحبت‌هایش به خاطر حضور خبرنگاران و عکاسان بسیاری در این مراسم ایستاد و صحبت‌هایش را ایستاده مطرح کرد. وی با اشاره به اینکه استادی در زمان دانشجویی به وی گفته برای صحبت کردن در جمع بایست که ایستادن را یاد بگیرد، خاطرنشان کرد: جوانان سپاهان باید بدانند برابر مشکلات به ایستند و سپاهان را سرافراز کنند.

* پس از صحبت‌های خلیلیان در نشست خبری، امیر و ستار هاشمی، دو خواننده جوان سپاهانی چند ترانه پیرامون سپاهان اجرا کردند. نکته قابل توجه این بود که این دو نفر به دلیل نبودن میکروفن جداگانه با یک میکروفن اجرا کردند.

* در طول برنامه خبرنگاران به گرفتن عکس‌های دسته جمعی سلفی می‌پرداختند، مهرزاد خلیلیان نیز به هنگام خروج با چند تن از خبرنگاران به گرفتن عکس سلفی پرداخت.

* مسعود تابش، سخنگوی باشگاه سپاهان در حاشیه این برنامه گفت: در 23 سالی که فوتبال حضور دارم بازیکنان ارمنی از لحاظ اخلاقی نمونه بودند و آن‌ها از وضعیت اخلاقی مناسبی برخوردار هستند.

* تعداد زیادی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌های سپاهان در این مراسم حضور داشتند که خلیلیان در این مراسم آن‌ها را ارتش سایری خواند و گفت: همیشه به ما تأکید می‌کنند این افراد ارتش سایبری هستند.

* کیک سال 2015 نیز توسط آیدین ملکیان بریده شد و بین خبرنگاران تقسیم شد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.