سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 12:48 - جمعه 12 دی 1393

در جلسه شورای بهداشت بخش بن رود مطرح شد:

بررسی مشکلات شرق اصفهان با حضور مسئولین

مسئولین بخش بن رود و استانی پیگیر مشکلات مردم شرق اصفهان هستند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: جلسه شورای بهداشت بخش بن رود درمحل سالن اجتماعات بخشداری بن رود برگزار گردید.
صادقی بخشدار بن رود در خصوص دستور کار جلسه مسائل و موارد بهداشتی بخش، موضوع سالک، شایعه بیماری سرطان در بخش و شهر ورزنه، توزیع گوشت های صنعتی و نگرانی های موجود در این خصوص مطالبی بیان نمود.
خلیلی فعال محیط زیست با اشاره به استفاده نادرست از مواهب طبیعی که باعث ناملایمات زیست محیطی می گردد و در پی بحران کم آبی و خشکسالی منطقه تالاب گاوخونی به چاله تولید ریزگردها تبدیل شده است، گفت: اندازه ریزگردها از 2 میگرن نیز کمتراست و توانایی رسیدن به اصفهان و حتی تهران را دارد.

 

DSC00064

 

DSC00056

DSC00055
دکتر ترک زاده  ضمن تشکراز حاضرین در جلسه ابتداء خواستار پیگیری مجدانه دامپزشکی شهرستان در برخورد با متخالفین توزیع کنندگان گوشتهای صنعتی شد و در ادامه با اشاره به موضوع سلامت گفت: بحث سالک بحثی نیست که همه اش به عهده دانشگاه علوم پزشکی باشد بحث درمان وآموزش آن از وظایف اصلی ماست ولی بحث های دیگر از جمله جمع آوری نخاله های ساختمانی، دفن زباله ها وظایف همه دستگاههای ذیربط مناطق است و همه باید بعنوان ناظر عمل کنیم.

ریاست مرکز بهداشت شماره یک اصفهان ادامه داد: مردم بهترین گزارش را ارائه می دهند و در خصوص برخی بیماری ها باید آموزش ببینند و یاد بگیرند هرجا تخلف صورت می گیرد گزارش دهند.

ایشان درادامه بصورت مفصل بابیان آماری از بیماری سرطان موجود در منطقه و اینکه کارشناسان ما دو روز در منطقه حضور داشتتند و این آمار را استخراج نموده اند، اذعان کرد: 81 مورد بیماری سرطان که شامل54 مورد در شهرورزنه و 27 مورد در روستاها طی 5 سال اخیر بوده و با بررسی نسبت به بیماری در ایران و منطقه، جای هیچ نگرانی دراین خصوص وجود ندارد وظیفه همه ما ایجاد آرامش در منطقه است.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “بررسی مشکلات شرق اصفهان با حضور مسئولین”

  1. ورزنه ای گفت:

    با سلام خدمت عزیزان زحمتکش اصفهان شرق وتشکر از اطلاع رسانی شما عزیزان.میخاستم بگم که یه دکتر قلابی جند روز تو ورزنه مردم رو ویزیت کرده اونهم نه مطب بلکه تو درمانگاه و متاسفانه با داروهایی که مینوشته نزدیک بوده که چند نفر رو به کشتن بده که آخرش هم داروخانه متوجه نسخه های عجیبش میشه ولی متاسفانه اون فرار میکنه.خواهشا یک گزارش تهیه کنید و این موضوع رو پیگیری کنید تا هم اون دکتر دستگیر بشه و هم نهادهایی که باید نظارت کنند مورد بازخواست قرتار بگیرن و حواسشون رو بیشتر جمع بکنن.با تشکر از همه شما عزیزان

  2. هرند گفت:

    آفرین به شماای کاش مسولین هرند هم چنین جلساتی بگذارند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.