سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 12:18 - جمعه 12 دی 1393

مشاور اجتماعی استانداری اصفهان:

شیوع شایعات خط آرامش و روند کار کارشناسی را از بین می برد

امام جمعه ورزنه گفت: ما بررسی علمی به فکر حل مشکل باشیم نه با برخی شایعات تکان دهنده اماری آرامش مردم را بر هم بزنیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده در دیدار با مدیر مرکز شمار1اصفهان و مسئولین مرکز بهداشت اظهار داشت: حضور مسئولین مرکز بهداشت اصفهان و ارائه گزارش دقیق این نهاد رسمی و متخصص درخصوص بیماری ها، آبی است برروی آتش ومردم هم به حرف ها و صبحت های علمی شما کاملا اعتماد دارند.
مشاور اجتماعی استاندار با اشاره به ریزگردهای تالاب بیان داشت: گرچه ما از ریزگردهای تالاب گاوخونی و نیز امراض این منطقه نگرانیم و کار کارشناسی را طالب هستیم اما از روند تبلیغات و شایعاتی که با آمارهای غلط موجب نگرانی مردم می شود به شدت ناراحتیم وامیدواریم که این عملکردی که شیوع شایعات درخصوص بیماری هاست و خط آرامش و کارکارشناسی را از بین می برد تمام شود و آقایانی که نگرانند کمک به برطرف شدن معضلات کنند نه این که التهاب آفرینی کنند.

 

CIMG0070
وی در ادامه اظهار داشت: روند پیگیری مباحث توسط بخشدار و شورای شهر و حقیر همیشه با روال قانونی می باشد و از اقدامات و زحمات شبانه روزی مرکز بهداشت اصفهان تشکر می کنم.
دکتر ترک زاد مدیرمرکز بهداشت شماره 1 اصفهان اظهار داشت: آمارهایی که بصورت غیرکارشناسانه ارائه شده است همگی نادرست می باشد که البته ما نسبت به این موضوع حساسیت داریم و به همین منظور2تیم کارشناس پزشکی در این خصوص به منطقه اعزام نمودیم و دقیق بررسی کردیم و آمار سرطان در این منطقه نسبت به کل کشورهیچ گونه سیر صعودی را نداشته است و همین اندازه هم تحت کنترل می باشد.

 

CIMG0060
مدیر مرکز شمار1اصفهان در ادامه بیان داشت: ما از گفتن حقایق هیچ ابایی نداریم و فقط و فقط سلامتی مردم برای ما مهم است و نگرش ایجاد سلامتی برای جامعه یک اولویت است و شرق اصفهان بخصوص مناطق پایین دست بصورت ویژه پیگیرهستیم.
درادامه صادقی بخشدار بن رود ضمن گزارشی از اقدامات کارگروه سلامت بخش و جلسه اخیری که برگزارشده اظهار داشت: ماه ایجاد آرامش و کمک به سلامت در جامعه است و همه با هم این کار را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.