سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 10:34 - جمعه 12 دی 1393

در سال گذشته صورت گرفت

ارائه تسهیلات 4 میلیارد تومانی کمک هزینه ازدواج به مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال گذشته مبلغ 4 میلیارد و 168 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان پرداخت شد که تنها 1.5 میلیارد تومان آن از کمک‌‌های دولتی و سایر این کمک‌ها نیز از کمک خیران بوده است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از کمیته امداد اصفهان: مهدی مجلس‌آرا ظهر امروز در جلسه مسئولان شبکه‌های نیکوکاری با بیان اینکه طرح پایلوت واگذاری صندوق‌های صدقات کوچک در دو شهرستان تودشک و وزوان انجام می‌شود، اظهار کرد: 800 صندوق کوچک در تودشک و 640 صندوق کوچک در وزوان وجود دارد که بر اساس تفاهم‌نامه با مراکز نیکوکاری مدیریت این امور به شبکه‌های نیکوکاری واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت هر چه بیشتر مردم سبب می‌شود تا نیازهای بیشتری از مددجویان زیرپوشش برطرف شود، تصریح کرد: در 9 ماه سال جاری 450 میلیون تومان تسهیلات در کمیته امداد شهرستان میمه و وزوان به مددجویان ارائه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان همچنین به راه‌اندازی سه مرکز خیاطی در شهرستان بوئین و میاندشت توسط خیران اشاره کرد و گفت: مبلغ 200 میلیون تومان توسط خیریه امام محمدباقر(ع) سبد کالا جمع‌آوری شد که در نهایت 35 هزار سبد کالا در سطح استان توزیع شد که در واقع نیمی از توزیع سبد کالا توسط خیریه‌ها پرداخت شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته 3 هزار و 300 نفر پشت نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه داشتیم که با کمک خیران تا اواخر سال گذشته به مبلغ 4 میلیارد و 168 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان پرداخت شد که تنها 1.5 میلیارد تومان آن از کمک‌‌های دولتی و سایر این کمک‌ها نیز از کمک خیران بوده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.