سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 03:34 - جمعه 12 دی 1393

مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد مطرح کرد

لزوم تهیه بانک اطلاعاتی کمیته امداد

مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی گفت: پیشنهاد می‌شود بانک اطلاعاتی از خیران، مراکز خیریه، ظرفیت‌های جدید، تغییر و تحولات، هزینه و درآمد کمیته امداد تهیه شود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از کمیته امداد اصفهان: محسن سنایی ظهر امروز در جلسه مسئولان شبکه‌های نیکوکاری با اشاره به منابع درآمدی کمیته امداد از چهار ردیف بودجه‌ای اظهار کرد: بودجه کمیته امداد از اعتبارات هیئت دولت برای سرفصل‌های کاری، اعتبارات با سرفصل مشخص از سوی دفتر رهبری، از سرفصل‌های اقتصادی در راستای خدمت به محرومان و درآمدهای مردمی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه‌ تشکیلاتی کمیته امداد از سرفصل‌های کمک‌های مردمی و صدقات کاملا جدا است، افزود: این وظیفه سنگین خدمت به مردم محروم بر عهده کمیته امداد گذاشته شده است.

مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی با اشاره به حوزه کاری مراکز نیکوکاری تصریح کرد: پنج گروه کاری، 13 طرح و 80 فعالیت داریم که بر اساس سیاست‌های کلی کمیته امداد کار را به مرور به شبکه نیکوکاری مردمی واگذار می‌کنیم.

سنایی به اجرای طرح واگذاری صندوق‌های صدقات کوچک به مراکز نیکوکاری به صورت پایلوت در اصفهان اشاره و تاکید کرد: کار خیر و نیز فعالیت موسسات خیریه باید جهت‌دهی شوند.

مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه مشتری‌مداری و اعتماد به مردم یکی از برنامه‌های شبکه نیکوکاری است، گفت: باید گزارش فعالیت‌های خیراندیشانه خیران به مردم ارائه شود که این پول صرف چه اموری شده است.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود بانک اطلاعاتی از خیران، مراکز خیریه، ظرفیت‌های جدید، تغییر و تحولات، هزینه و درآمد کمیته امداد تهیه شود.

سنایی گفت: نظارت بر مراکز نیکوکاری از جمله موارد مهمی است که باید مد نظر مسئولان کمیته امداد قرار گیرد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.