سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:33 - پنجشنبه 11 دی 1393

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

مختصات حکومت دینی عبور از چالش به فرصت است/ سنگینی رسالت نیروی انقلابی در جنگ رسانه ای

فرمانده کل سپاه صاحب الزمان(عج ) گفت: کار آمدی حکومت دینی و مدیریت ولایت فقیه توانست در دفاع مقدس چالش را به فرصت تبدیل کند.

به گزارش اصفهان شرق: سردار سرتیپ دوم غلامرضا سلیمانی پنج شنبه ۱۱ دی ماه در همایش بسیج و رسانه که به همت روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) در سالن همایش صدا و سیمای اصفهان برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد فرهنگی اظهار داشت: جهاد فرهنگی لزوم تشکیل جبهه فرهنگی است و در بسیج رسانه این واقیعت وجود دارد که در مقابل دشمن جبهه ی رسانه ای تشکیل دهیم و اگر موفق به این امر نشویم مسلما موفق نخواهیم شد.

 
فرمانده کل سپاه صاحب الزمان(عج) افزود: اهم فعالیت دشمن در ابعاد سیاسی نقض حقوق بشر حکومت نا کار آمد و آزادی شکل می گیرد که انقلاب را از چار چوب خود خارج کند ولی حکومت اسلامی با پیام صلح و عدالت و آزادی و عاری از خشونت حرکت می کند و به این خاطر دشمن در مقابلش می ایستد.

 
وی عمل به مختصات دینی را از عوامل پیروزی ملت ایران دانست و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با همه ی سختی ها و با اثبات کار آمدی حکومت دینی و مدیریت ولایت فقیه توانستیم چالش را به فرصت تبدیل کنیم و اگر در هر عرصه ای به مختصات حکومت دینی عمل کنیم پیروز میدان خواهیم شد.

 
سردار سلیمانی با توجه به موفقیت های نظامی کشور ایران اذعان کرد: آنهایی که بحث تحریم ها را پیش می کشند و اذهان مردم ایران را به سمت چالش اقتصادی کشور بر اثر تحریم ها می برند باید بدانند که با وجود تحریم های زیاد در صنعت نظامی موفقیت آمیز ترین صنعت کشور در همین عرصه بوده ایم به گونه ای که صادر کننده ی ایده و صنایع نظامی هستیم.

 
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف و سختی چون جنگ تحمیلی، کودتا‌ها، فتنه‌ها و تحریم‌ها اقتدار و کارآمدی خود را به اثبات رسانیده است، اظهار کرد: چشم مستکبران و زور‌گویان عالم از این حقیقت کور شده است.

 
سلیمانی بهانه کردن، نداشتن آزادی در نظام اسلامی ایران و متهم کردن نظام را تنها پوششی برای ورود جاسوسان غربی به ایران دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.