اصفهان شرق

جلسه پدافند غیر عامل و بحران کمبود آب در شهر ورزنه

کدخبر: 4814
1392/08/15 در ساعت 03:05

kj
به گزارش خبرنگار اصفهان شرق: جلسه ی پدافند غیر عامل و بحران کمبود آب در شهر ورزنه  با حضوربخشدار بن رود وروحانیون، مسئولین آبفا استان، ادارات، مسئولین شهر و روستاهای بخش بن رود  در محل سالن اجتماعات اداره آبفا شهر ورزنه برگزار شد.

ابتدا مهندس اسماعیلی ریاست اداره آبفا شهر ورزنه ضمن خیر مقدم به حضار در خصوص کمبود آب شرب، خشکسالی و میزان بارندگی در سطح کشور واستان مطالبی بیان نمود و آماده بودن امکانات در مواقع بحران و همکاری ادارات را در این زمینه خواستار شدند.

IMG_3003

در ادامه احمد صادقی بخشدار بن رود ضمن خیر مقدم به مسئولین استان، ادارات، اعضاء شوراهای اسلامی و دهیاران و تشکر از حضور مسئولین آبفاء استان در خصوص مشکلات آب منطقه بخصوص بخش بن رود که در آخرین نقطه استان قرار گرفته است، پیگیری مسئولین جهت  اتمام خط دوم آبرسانی اصفهان- ورزنه-نائین و تقویت امکانات در مواقع بحران را خواستار  شد و برنامه ریزی مسئولین، آموزش راه کارها و اطلاع رسانی بهتر در زمینه استفاده بهینه از آب شرب  در منطقه را بازگو کرد.

مهندس ناصر اکبری مدیر طرح آبرسانی بزرگ اصفهان در خصوص مصرف بهینه آب شرب بیان نمود: آماده همکاری با اداره آبفا جهت برنامه ریزی در منطقه  با مسئولین بخش در مدیریت صرفه جویی می باشد.

در پایان مهندس محمد صالح مدیر پدافند غیر عامل آبفاء استان در خصوص پدافند غیر عامل در کشورهای مورد اجرا، موفقیت کشور ایران در این زمینه و مسائل و مشکلات آب را بر شمردند و آمادگی پدافند غیر عامل استان جهت تأمین امکانات در بخش را اعلام نمود.
IMG_3006   IMG_2991 IMG_2994 IMG_3002 DSC04816DSC04832