سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - پنجشنبه 11 دی 1393

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خبر داد

برگزاری مسابقه «ایست، آب نیست» در میان دانش‌آموزان اصفهانی

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: برگزاری مسابقه «ایست، آب نیست» در میان دانش‌آموزان استان یکی از برنامه‌های مهم در راستای جریان‌سازی بحث پرسش مهر 15 است.

به گزارش اصفهان شرق؛ عباس ظهیری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه طرح پرسش مهر 15 با موضوع آب برگزار شده است، اظهار کرد: اصفهان یکی از شهر‌ها و استان‌هایی است که با مشکلات آبی مواجه است.

وی به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارتخانه آموزش و پرورش در راستای برگزاری طرح پرسش مهر 15 اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقه «ایست، آب نیست» در میان دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارتخانه آموزش و پرورش در این زمینه است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با تاکید بر اینکه البته این مسابقه همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان نیز در میان دانش‌آموزان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در راستای برگزاری این مسابقه 54 هزار برگه سؤال در زمینه مباحث آب به استان اصفهان رسیده است.

وی با بیان اینکه این برگه‌ها در سطح مدارس توزیع شده تا دانش‌آموزان به همراه خانواده‌های خود به سؤالات پاسخ بدهند، اضافه کرد: دانش‌آموزان تا 15 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را در این زمینه به سازمان دانش‌آموزی ارسال کنند.

سید جواد پور‌حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در ادامه این جلسه گفت: امسال پوستر طرح پرسش مهر 15 با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و آموزش و پرورش تهیه شده است.

وی با اشاره به رتبه‌های استان در سال گذشته در مسابقه پرسش مهر افزود: آموزش و پرورش استان در سال گذشته در مسابقه پرسش مهر 14 12 رتبه را از آن خود کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: چهار رتبه از رتبه‌های کسب شده توسط آموزش و پرورش در مسابقه پرسش مهر 14 از رتبه‌های نخست، سه رتبه دوم و سایر رتبه‌ها نیز رتبه پنجم بوده است.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.