اصفهان شرق

خط متروی اصفهان – مجلسی راه‌اندازی می‌شود

کدخبر: 47966
1393/10/11 در ساعت 13:00

به گزارش اصفهان شرق؛ محمود میریان در آئین معرفی محمود حقیقی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید مجلسی با تأکید بر اینکه این شهر جدید در مطالعات طرح منطقه‌ شهری اصفهان به عنوان یکی از مکان‌های با قابلیت بسیار خوب برای توسعه شهری پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: زمینه‌های لازم فراهم شده تا با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح، نسبت به اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در این شهر اقدام کنیم.

وی با تأکید بر اینکه با تلاش‌های انجام شده، زیرساخت‌ها و خدمات مورد نیاز برای سکونت در شهر جدید مجلسی فراهم شده، افزود: خوشبختانه این شهر جدید دارای فضاهای آموزشی بسیار خوبی بوده و در زمینه دیگر امکانات زیربنایی و روبنایی نیز توانسته فعالیت‌های مطلوبی انجام دهد که سبب ایجاد تمایز میان این شهر و دیگر شهرهای جدید استان اصفهان شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در مباحثی مانند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر جدید مجلسی، فعالیت‌های بسیار مطلوبی انجام شده است، بیان کرد: انعقاد قراردادهای سرمایه‌گذاری و مشارکتی با بخش خصوصی سبب می‌شود که امکانات مورد نیاز برای ساکنان این شهر فراهم آید و شهر جدید مجلسی را به یک شهر ایده‌آل برای زندگی تبدیل کند.

وی با تأکید بر اینکه رضایت‌مندی مردم، نقش بسیار مؤثری در رونق شهری دارد، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که بخش زیادی از رضایت‌مندی مردم با ایجاد شرایط مطلوب حمل و نقلی ایجاد می‌شود، که در این ارتباط نیز در آینده خط متروی مجلسی ـ اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد تا رفت و آمد مردم این شهر به اصفهان سریع‌تر و راحت‌تر انجام شود.

سرمایه‌گذاری 450 میلیارد تومانی در شهر جدید مجلسی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی نیز در این مراسم گفت: از ابتدای فعالیت در شهر جدید مجلسی تاکنون بیش از 450 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این شهر انجام شده است.

محمدرضا احمدی با تأکید بر اینکه خوشبختانه مشکل خاصی در شهر جدید مجلسی به چشم نمی‌خورد، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در این شهر جدید انجام شده، موفق شده‌ایم بخش زیادی از طرح‌های پیش‌بینی شده را به انجام برسانیم و در اختیار ساکنان این شهر قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 145 میلیارد تومان قرارداد مشارکتی با بخش خصوصی در این شهر جدید به امضا رسیده ، اظهار داشت: رقم کلی این قراردادها معادل بودجه 10 سال شرکت عمران شهر جدید مجلسی بوده که سبب می‌شود در آینده نزدیک شاهد جهش بزرگی در حوزه خدمات‌رسانی به مردم این شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی از افزایش ظرفیت‌های این شهر جدید برای پیشرفت بیشتر خبر داد و افزود: با جذب منابع مالی که در یکی دو سال آینده انجام می‌گیرد، سرعت شهر جدید مجلسی در مسیر توسعه بیشتر شده و آینده بسیار روشنی در انتظار این شهر و ساکنان آن است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم