سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:00 - پنجشنبه 11 دی 1393

استاندار اصفهان:

میزان آلودگی هوای استان اصفهان در هفته گذشته افزایش یافت

استاندار اصفهان گفت: با وجود انجام اقدامات مختلف در این باره در هفته گذشته شاهد افزایش آلودگی هوا در استان بودیم که باید در زمینه کنترل این آلودگی اقدام جدی صورت گیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور با تشکیل جلسه‌ای اضطراری، مدیران صنایع، محیط زیست، بحران، شرکت ملی گاز و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان را برای پاسخگویی در زمینه افزایش غلظت آلاینده‌های هوا فراخواند و اظهار داشت: آلودگی هوا در طول یک سال گذشته یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی مردم و مدیریت استان بوده، ولی با وجود انجام اقدامات مختلف در این باره در هفته  گذشته شاهد افزایش آلودگی هوا در استان بودیم.

وی با اشاره به برخی اخبار منتشره در‌باره مصرف صنایع از سوخت مازوت و گازوئیل افزود: براساس توافقات صورت گرفته‌، نیروگاه‌ها و اتوبوس‌های شرکت واحد محدودیتی در‌باره استفاده از گاز ندارند و سایر صنایع هم در‌حد برنامه ابلاغی گاز مصرف می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف‌، برخورد جدی با آن‌ها می‌شود.

استاندار اصفهان بیان کرد: کمیته‌ای در زمینه  بررسی احتمال مصرف مازوت و گازوئیل به‌جای گاز توسط صنایع به ویژه صنایع بزرگ تشکیل شود و ظرف 24 ساعت آینده این کمیته نتایج بررسی‌های خود را در مورد وضعیت سوخت صنایع اعلام کند تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

در این جلسه مدیران به بیان گزارش در زمینه اقدامات انجام شده برای کاهش آلودگی هوا به جلسه ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.