سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - پنجشنبه 11 دی 1393

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان:

بیش از ۳ هزار موقوفه در اصفهان دارای درآمد ثبت سامانه شد‌

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: از مجموع ۴ هزار و ۴۰۲ موقوفه استان اصفهان که برنامه مصوب سازمان را داشتند، تعداد ۳ هزار و ۱۱۱ موقوفه دارای درآمد ثبت سامانه شده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌السلام و المسلمین رضا صادقی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته وقف در اصفهان اظهار داشت: با هدف‌گذاری که در معاونت توسعه و پشتیبانی و نیروی انسانی برای سال گذشته صورت گرفته شده، در زمینه برنامه‌ بودجه بقاع متبرکه و امامزادگان و همچنین موقوفات، از 438 بقعه که برنامه مصوب داشتند 443 بودجه بقعه ثبت سامانه شدند، یعنی بالای  100درصد برنامه محقق شده است.

وی افزود: همچنین از مجموع 4 هزار و 402 موقوفه که برنامه مصوب سازمان را داشتند تعداد 3 هزار و 111 موقوفه دارای درآمد ثبت سامانه شده‌اند، که در واقع نشان‌گر محقق شدن 72 درصدی این برنامه است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان به برنامه‌های رفاهی سازمان برای کارکنان و افراد زیرپوشش این اداره اشاره و بیان کرد: 20 درصد از پرسنل وام دریافت کرده‌اند که در مجموع مبلغی بالغ بر3 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده و تعداد 178 نفر از کارمندان و خادمان از تسهیلات 20میلیون ریالی استفاده کرده‌اند و همچنین برای رفاه حال پرسنل و خانواده‌های محترم ایشان 22 قرارداد با فروشگاه‌های بزرگ عرضه محصولات گوناگون انعقاد شده است.

وی همچنین در راستای مدیریت و ارتقای سطح نیروی انسانی گفت: صدور احکام اصلاحی کارمندان 8 فقره، احکام ارتقای رتبه برای کارمندان 26فقره، احکام صادره ارتقای رتبه از پایه به ارشد 32 فقره، تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی 12نفر و جذب 8 نفر نیروی جدید از طریق سهمیه بنیاد شهید و جانبازان از جمله فعالیت‌های صورت گرفته شده در این زمینه است.

صادقی ادامه داد: 8 کارگروه آموزشی و 6 دوره آموزش‌های عمومی و تخصصی نیز برای بالا بردن سطح کارکنان و پرسنل برگزار شد.

وی به تعامل با دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای استفاده از دستاوردهای دانشگاهی و علمی در راستای ارتقای عملکرد کارکنان با دانشگاه صنعتی اصفهان و جهاد دانشگاهی قرار‌دادی منعقد شده است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.