سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 19:33 - چهارشنبه 10 دی 1393

به همت کمیته امداد جرقویه:

طرح مفتاح الجنه برگزار شد

دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فرهنگ امام جمعه شهر نصر آباد با خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی جرقویه در قالب طرح مفتاح الجنه.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني(ره) اداره جرقویه، عبدالرزاق میرزایی با اعلام اين خبر اظهار داشت:در ديداري كه امام جمعه شهر نصرآباد از خانواده تحت حمایت داشت ایشان خواستار توجه بيشتر خيرين و نيكوكاران به امور محرومين و نيازمندان بخش جرقویه شد.

 
در شهر نصرآباد و روستاهای همجوار انجام پذيرفت عبدالرزاق میرزایی گزارشي از فعاليتهاي اين نهاد را در راستاي محروميت زدايي و خدمت به نيازمندان منطقه ي جرقویه ارائه نمود و در ادامه ، حجت الاسلام فرهنگ ضمن تقدير از اقدامات نهاد مقدس امداد بابيان اين نكته كه اگر دست نيازمندي را بگيريم ، خداوند نيز دست ما را ميگيرد خواستار توجه بيشتر امداد گران به امور همنوعان بويژه محرومان جامعه شد.

 
امام جمعه ي شهر نصر آباد در حاشیه این دیدار ها از مددجویان خواست در برنامه ها و کلاسهای آموزشی كميته امداد كه بمنظور ارتقاء سطح باورهای دینی برگزار می شود مشاركت جدي داشته باشند.

 
این دیدار که حدود 4 ساعت انجام پذیرفت از 5 خانواده ي داراي ايتام و 2 خانواده بیمار بازدید و مشكلات آنها را مورد بررسي قرار گرفت . رییس كميته امداد جرقویه از اجراي طرح مفتاح الجنه بصورت منظم و ماهیانه با دعوت از مسئولین در منطقه خبر داد.

 
وی افزود :طرح مفتاح الجنه طرحي است كه در ديدار از خانواده هاي نيازمند با مشكلات آنان آشنا شده و گره گشايي هر چند اندك از مشكلات آنان با حضور مديران و مسؤلان اجرايي منطقه و خيرين نيكوكار صورت مي گيرد.

 
وي با اشاره به اينكه اين نهاد با اجراي طرح مفتاح الجنه اهداف مختلفي را دنبال مي كند بیان كرد: رسيدگي به امور خانواده هاي نيازمند، تكريم فقرا و آشنايي با مشكلات آنها به منظور رفع گرفتاري محرومين و نيازمندان از مهمترين اهداف کارکنان کمیته امداد می باشد.

 
میرزایی تصريح كرد: در اين ديدار ضمن بازديد از منزل مددجویان و اطلاع از مشكلات آنها دستورات لازم جهت رفع مشكلات مربوطه صادر شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.