سرویس: اجتماعی 11:00 - سه شنبه 14 آبان 1392

شامگاه دوشنبه ۱۳ آبان ماه جاری در اصفهان

مسمومیت با CO، شش شهروند را راهی بیمارستان کرد

شامگاه دوشنبه ۱۳ آبان ماه جاری، شش شهروند اصفهانی بر اثر بی احتیاطی در نصب و کنترل ایمنی وسایل گرمایشی دچار مسمومیت با گاز سمی منوکسیدکربن شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از ایمنا: رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: حدود ساعت ۲۳ و ۳۸ دقیقه‌ی شب گذشته در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اعلام شد که زن و شوهری در منزل خود واقع در محله‌ی خانه اصفهان، خیابان سپاه دچار مسمومیت با منوکسیدکربن شده‌اند.

دکتر مهرزاد آرتنگ با بیان اینکه علت این حادثه نصب غیرمجاز بخاری اعلام شده است، افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه‌‌ی همان روز نیز، ۳ نفر در منطقه‌ی قهجاورستان بر اثر مسدود بودن دودکش آبگرمکن دچار مسمومیت با CO شدند که توسط آمبولانس به بیمارستان عسگریه‌ی اصفهان انتقال یافتند.

دکتر آرتنگ خاطرنشان کرد: همچنین در ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه‌ی دیروز اعلام شد که یک نفر در منزلی مقابل ساختمان شهرداری منطقه‌ی ۱۰ اصفهان بر اثر استنشاق گاز سمی منوکسیدکربن مسموم شده و نیاز به امدادرسانی دارد.

وی علت این حادثه را نیز اشکال در دودکش آبگرمکن عنوان کرد و اظهارداشت: پس از اعلام گزارش این حادثه یک واحد امدادی بر بالین وی حاضر شد و او را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان زهرای مرضیه (س) منتقل کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.