اصفهان شرق

ملت ایران در تداوم دستاوردهای انقلاب قدم بر می دارد

کدخبر: 47878
1393/10/10 در ساعت 09:13

سردار مجتبی شیروانیان در گفتگو با اصفهان شرق با توجه به این مطلب که کسی نمی تواند ارزش های انقلاب و حماسه ی 9 دی را کم رنگ کند اظهار داشت: قیام سید الشهدا در بین مردم دارای ارزش های والایی است و اگر کسی توانست این ارزش را کم رنگ کند می تواند خیانت خود را به نظام اسلام وارد کند و حماسه ی 9 دی از جمله حضور مردمی آگاه در پشت سر ولایت است و هیچ کس نمی تواند این حضور را کم رنگ جلوه دهد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان افزود: ملت ایران خیانت افرادی که در سال 88 با بر پایی فتنه به نظام وارد کردند فراموش نخواهند کرد و پاسدار دستاورد های انقلاب و خون شهدا خواهند ماند.
وی بصیرت را عامل اصلی در بیداری ملت دانست و گفت: ملت با بصیرت ما پشت سر رهبر و دستاورد های انقلاب و تداوم دستاورد های انقلاب تا آخرین لحظه خواهد ماند.
شیروانیان دنباله روی از سیره ی شهدا را از شاخصه های بصیرت دانست و خاطر نشان کرد: شاخص بصیرت در بین مردم دنبال کردن سیره ی شهدا و عبرت های عاشورایی است و همچنین با پیروی از رهبر و مقتدا باید در ارتقا ءآگاهی و بصیرت گام برداشت.
وی در پاسخ به افرادی که قصد فراموش کردن حضور مردم در حماسه ی 9 دی را دارند گفت: هر فرد در هر جایگاهی بخواهد خودش را بر اساس مسائل جزیی از توده ی مردم جدا کند بداند که ملت کنارش خواهد زد و زیرا توده ی مردمی در دفاع از منویات رهبر بدون جناح بندی سیاسی حماسه ی 9 دی را در برابر فتنه گران به وجود آورند.