سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 09:13 - چهارشنبه 10 دی 1393

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان:

ملت ایران در تداوم دستاوردهای انقلاب قدم بر می دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: ملت با بصیرت ایران با اقتدا به ولایت در تداوم انقلاب تا آخرین لحظه حضور دارند.

سردار مجتبی شیروانیان در گفتگو با اصفهان شرق با توجه به این مطلب که کسی نمی تواند ارزش های انقلاب و حماسه ی 9 دی را کم رنگ کند اظهار داشت: قیام سید الشهدا در بین مردم دارای ارزش های والایی است و اگر کسی توانست این ارزش را کم رنگ کند می تواند خیانت خود را به نظام اسلام وارد کند و حماسه ی 9 دی از جمله حضور مردمی آگاه در پشت سر ولایت است و هیچ کس نمی تواند این حضور را کم رنگ جلوه دهد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان افزود: ملت ایران خیانت افرادی که در سال 88 با بر پایی فتنه به نظام وارد کردند فراموش نخواهند کرد و پاسدار دستاورد های انقلاب و خون شهدا خواهند ماند.
وی بصیرت را عامل اصلی در بیداری ملت دانست و گفت: ملت با بصیرت ما پشت سر رهبر و دستاورد های انقلاب و تداوم دستاورد های انقلاب تا آخرین لحظه خواهد ماند.
شیروانیان دنباله روی از سیره ی شهدا را از شاخصه های بصیرت دانست و خاطر نشان کرد: شاخص بصیرت در بین مردم دنبال کردن سیره ی شهدا و عبرت های عاشورایی است و همچنین با پیروی از رهبر و مقتدا باید در ارتقا ءآگاهی و بصیرت گام برداشت.
وی در پاسخ به افرادی که قصد فراموش کردن حضور مردم در حماسه ی 9 دی را دارند گفت: هر فرد در هر جایگاهی بخواهد خودش را بر اساس مسائل جزیی از توده ی مردم جدا کند بداند که ملت کنارش خواهد زد و زیرا توده ی مردمی در دفاع از منویات رهبر بدون جناح بندی سیاسی حماسه ی 9 دی را در برابر فتنه گران به وجود آورند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.