سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 16:18 - سه شنبه 09 دی 1393

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

9 دی خاموش کننده آتش فتنه پیچیده دشمن بود

فرمانده ناحیه امام علی(ع) در نصرآباد جرقویه علیا گفت: بصیرت و آگاهی، حضور در صحنه و ارتباط با مسجد و روحانیت خنثی کننده توطئه های بعدی دشمن است.

به گزارش اصفهان شرق از نصرآباد: سرهنگ مهدی ساعی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام، با عرض تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری، علیه السلام و تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر، عجل الله تعالی فرجه الشریف و بزرگداشت سالروز حماسه ماندگار و جاوید 9 دی، که ملت غیور ایران آفریدند ؛ از تشییع با شکوه دو شهید گمنام عزیزی که هفته گذشته در شهر نصرآباد و بخش جرقویه سفلی، توسط مردم مومن و ولایتی و بزرگوار انجام شد، قدر دانی نمود و افزود: شما بزرگواران، به جای بستگانشان از آنها میزبانی خوبی داشتید و حق پدری و مادری و حق برادری و خواهری را نسبت به این شهدای عزیز خوب به جا آوردید.

نصرآباد2

داده ها و خواسته های شهدا از ما و وظیفه ما در قبال شهدا

شهدای گمنام و تمامی شهدا، همه داشته های خود را، که سرمایه عمرشان بود، برای عزت و استقلال و امنیت ما در طبق اخلاص گذاشتند، و درحالی که آنها هم حق زندگانی داشتند، برای ماندگاری ما، جانشان را تقدیم کردند و امروز ما باید ببینیم شهدا از ما چه انتظاری دارند و چه می خواهند؟ معنویت و خودسازی، رعایت تقوا، انجام واجبات الهی و ترک محرمات خواسته شهدای عزیز از ماست، چرا که دشمنان در برنامه ریزی های خود به دنبال ایجاد شکاف بین ما و اعتقادات دینی و مذهبی و باورهای دینی ما هستند. لذا وظیفه ما امروز خودسازی استک، تقویت ایمان و رعایت تقواست؛ خواهران بزرگوار رعایت حجاب و پوشش مناسب امروز انتظار شهدای عزیز از شماست.

9-دی1

آتش فتنه 88 پیچیده ترین توطئه دشمن برای براندازی نظام و 9دی خاموش کننده آن

فتنه 88 پیچیده ترین توطئه ای بود، که توسط دشمنان نظام اسلامی ما، به دنبال سلسله توطئه ها و برنامه هایی، که از اول انقلاب داشتند، به مدت 8 ماه انجام شد و فتنه گران با برنامه ریزی دقیق و با هدف بر اندازی نظام اسلامی پا به میدان گذاشتند؛ که پس از گذشت 8 ماه فتنه؛ ملت غیور، مومن و انقلابی ما با حضور به جا و پرشور خود، تمام نقشه ها و ایده های دشمنان را نقش بر آب کرد. 200 روز پس از غائله ای، که عده ای پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری، به بهانه تقلب، ایجاد کردند و با مخدوش کردن جمهوریت نظام و تعرض به اعتقادات دینی ، ملی و مذهبی ملت مسلمان ایران، زمینه موج سواری را برای بیگانگان و نظام سلطه و ضد انقلاب فراهم کردند ؛ در نهم دی ماه 88 ملت مومن و ولایت مدار ایران اسلامی که در اصفهان هشتم دی ماه این حضور پر شور شکل گرفت ، آب بر آتش فتنه گران ریخت و همه توطئه ها و برنامه های آنها را نقش بر آب کرد.

 

زمینه های پیدایش فتنه، گروه های معاند نظام اسلامی و اقدامات آنها

انقلاب اسلامی ما دشمنان زیادی داشت و دارد؛اولین دشمن انقلاب اسلامی ما نظام سلطه است. گفتمانی که حضرت امام خمینی ( قدس سره ) آوردند که مبتنی بر تعالیم انبیاء و اولیاء الهی است، با منافع نظام سلطه در تضاد است ؛ لذا ما می بینیم، که از ابتدای استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمن اصلی ما یعنی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار، با کمک ابزار و افراد خودشان، به مقابله با نظام اسلامی پرداختند؛ از جمله اقدامات آنها انجام کودتاهای بزرگ ایجاد شورش های خیابانی، حمایت های مالی و تسلیحاتی از گرو ههای تروریستی، اخلال در روابط ایران با کشورهای دنیا از طریق راهبرد انزوا سازی، ناآرام سازی و رواج بی ثباتی در کشور، تحریم های اقتصادی، جنگ روانی، جنگ نرم و نهایتاً جنگ هوشمند ، که ترکیبی از این جنگ هاست، اینها اقدامات نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی در 35سال گذشته بوده است، که آخرین آن فتنه 88 با برنامه ریزی دقیق با هدف براندازی انقلاب اسلامی می باشد.

 

دشمنی و ساز مخالف کشورهای عربی با انقلاب اسلامی

از دیگر دشمنان ما کشورهای عربی منطقه که وابسته به غرب هستند؛ اینها به تبع و حمایت غرب و به دنبال حفظ منافع خودشان، ساز مخالفت با انقلاب اسلامی زدند، و هر کاری که می توانستند علیه انقلاب اسلامی انجام دادند؛ نمونه آن جنگی بود، که صدام ملعون، با حمایت های مالی و تسلیحاتی کشورهای عربی، به مدت 8 سال به ما تحمیل کرد. کمک و پشتیبانی و تحریم های اقتصادی غرب توسط این کشورهای عربی صورت گرفت، عرضه نفت ارزان برای این که از لحاظ اقتصادی ما را به زمین بزنند، و جنبه های روانی و تبلیغاتی و رسانه ای زیادی که کشور های عربی منطقه علیه جمهوری اسلامی آغاز کردند.

 

دشمنانی که رشد قارچ گونه داشتند !

یکی دیگر از دشمنان ما نیروهای اپوزیسیون و ضد انقلاب بودند که به صورت قارچ گونه رشد کردند و با تشکیلات مختلفی به مقابله با انقلاب اسلامی پرداختند؛ از جمله گروه های کمونیستی، گروه های التقاطی، گروه های ملیت گرا، حزب توده، سازمان مجاهدین خلق  و… که هر کدام از اینها می خواستند جهت انقلاب ما را به سمت خودشان ببرند و مدل حکومتی مورد نظرشان را تشکیل بدهند؛ اما به حول و قوه الهی و با مدیریت حضرت امام ( ره) اینها نتوانستند کاری از پیش ببرند. از دیگر دشمنان ما و چهارمین گروه دشمن تجدید نظر طلبان بودند که در پی تغییر حکومت اسلامی بودند.

 

ثبات و پیشرفت علیرغم توطئه ها و چالش هایی که هر کدام به تنهایی می توانست، یک نظام سیاسی را از پا درآورد.

اما با همه این دشمنان و دشمنی ها و اقدامات گسترده و پیچیده آنها می بینیم که انقلاب اسلامی با ثبات و کشور درحال پیشرفت است و همین موضوع دشمنان را عصبانی کرد. چالش هایی که مقابل انقلاب دینی ما قرار دادند، هر کدام از این چالش ها بس بود که یک نظام سیاسی را از پا در بیاورد ؛ اما می بینیم که با مدیریت و رهبری پیامبر گونه حضرت امام، رضوان الله تعالی علیه، همه این توطئه ها خنثی می شود و نه تنها ثبات کشور ازبین نمی رود، بلکه کشور در طول انقلاب اسلامی در حال پیشرفت است؛ پیشرفت های علمی، ما امروزه رتبه 16 علمی دنیا را کسب کرده ایم . پیشرفت های سیاسی، پیشرفت های اقتصادی، زیر ساختهای شهری، پیشرفت چشمگیر درعرصه نظامی و دفاعی کشور، ساخت موشک های دور برد و زمین به هوا، تجهیزات نظامی ، و …..

 

فتنه سخت و گران؛ دست پخت مثلث نظام سلطه، ضد انقلاب و ریزشی ها و قدرت طلبان

این ها پیشرفت هایی است، که انقلاب اسلامی ما ، علیرغم این همه توطئه و دشمنی به آنها دست یافته است ؛ به همین جهت دشمن و نظام سلطه به شدت عصبانی هستند، که چطور با این همه توطئه ، طرح های آنها عقیم ماند و در مقابل جمهوری اسلامی و کشور ایران به پیشرفت های چشمگیری دست یافت. لذا می بینیم یک سه ضلعی تشکیل دادند: در یک ضلع نظام سلطه، در یک ضلع گروه های ضد انقلاب و ضلع سوم متاسفانه ریزشی های انقلاب و قدرت طلبان ، که دست به دست هم دادند، و چیزی را به وجود آوردند ، به نام فتنه ، و این فتنه خیلی سخت وگران بود . پیچیده ترین توطئه دشمن در طول انقلاب اسلامی فتنه بود.

 

نحوه و زمینه شکل گیری فتنه 88

اول: اصالت یافتن قدرت در بین برخی خواص و جریانات سیاسی کشور بود، که برای به دست آوردن قدرت وارد میدان شدند، و هر هزینه را هم که انجام می شد، آنها پایش ایستادند، و این یکی از زمینه سازی های فتنه شد.
دوم : القای تقلب قبل از انتخابات، با تشکیل کمیته صیانت ازآراء ، شما یادتان هست، که قدرت طلبان در روزنامه ها و جراید تشکیل کمیته صیانت ازآراء را مطرح کردند، و القاء تقلب را در اذهان عمومی جا انداختند، هر چند هنوز انتخاباتی صورت نگرفته بود.
سوم : القاء پیروزی قبل از شمارش آراء ، که کاندیدای مورد نظرشان را گفتند شما پیروز میدانید ؛ لذا هنوز رای گیری و شمارش آراء تمام نشده بود، اعلام پیروزی کردند. القاء پیروزی قبل از شمارش آراء برای این که اگر رای نیاوردند، فتنه را آغاز کنند ، هدف آنها از ایجاد فتنه بر اندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود ، با این سه ضلعی که خدمتتان عرض کردم.
چهارم : اعلام یک رنگ مشخص برای تبلیغات انتخاباتی که اصلا در طول انقلاب اسلامی چنین چیزی نداشتیم. نظام سلطه درکشورهای دیگر انقلاب های رنگی را مطرح و دولت ها را از سر راه شان برداشتند و در ایران ، برای سوء استفاده ، رنگی را انتخاب کردند ، که در دید ملت ایران این رنگ قداست داشت ؛ برای این که جامعه را دو قطبی کنند ، له و علیه آن رنگ؛ این هم یکی از زمینه سازی های فتنه 88 بود.
پنجم: فراخوان برای شورش ، برای این که هواداران خودشان را در خیابان ها نگه بدارند، تا به اهداف شوم خودشان دسترسی پیدا کنند، فراخوان می دادند، با عنوان فراخوان اعتراض آمیز مسالمت آمیز ، به قول خودشان در سایه سکوت ، و همین زمینه را برای سوء استفاده دشمنان و ضد انقلاب ها فراهم کرد ، و در همان روز اول به چندین نهاد دولتی و نظامی و عمومی حمله کردند، و اتوبوس ها را در خیابان آتش زدند، و با تجمعات غیر قانونی ، به مراکز نظامی حمله کردند و می بینیم که در روز های آغازین فتنه هفت نفر از مردم عزیز و بسیجیان بزرگوار ما به درجه رفیع شهادت رسیدند.

9-دی

9 دی حماسه ای جاودانه و ارمغانی برای آینده

اما بحمد الله حضور مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی در نهم دی ماه تمام کاسه کوزه های اینها را به هم ریخت و نقش بر آب کرد ؛ و مردم ما حماسه ای آفریدند که در تاریخ جاودانه ماند و برای آیندگان به ارمغان گذاشته شد.

 

بصیرت و آگاهی ،حضور درصحنه و ارتباط با مسجد و روحانیت خنثی کننده توطئه های بعدی

این را بدانید که دشمن همیشه با ما درحال جنگ است ؛ درست است که فتنه 88 از پیچیده ترین توطئه هایی بود، که نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی، بر مردم مسلمان ایران تحمیل کردند ، اما در آینده هم اینها دست بردار ما نیستند ، لذا بصیرت شما ، آگاهی شما و حضور شما در صحنه می تواند همه توطئه های استبداد را نقش برآب کند، تا الان هم در طول انقلاب اسلامی همین طور بوده است. ارتباط شما با مسجد، با روحانیت معظم، حضورتان در نماز های جماعت و نماز جمعه اینهاست که مشت محکمی به دهان دشمنان می زند، امید واریم که انشاءالله هرچه زود تر پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلیش حضرت حجت ابن الحسن ارواحنا فداه بسپاریم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.