سرویس: دسته‌بندی نشده 14:29 - سه شنبه 14 آبان 1392

پیام تسلیت رئیس‌جمهور

عسگر اولادی سرباز فداکار نهضت اسلامی درگذشت

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس ‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت حاج حبیب‌الله عسگراولادی را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و همرزمان و خانواده وی تسلیت گفت.

13920702000815_PhotoA

به گزارش اصفهان شرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس ‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت حاج حبیب‌الله عسگر اولادی را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و همرزمان و خانواده وی تسلیت گفت.
متن پیام روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت یار دیرین امام و سرباز فداکار نهضت اسلامی، حاج حبیب‌الله عسگر اولادی، همه علاقمندان انقلاب اسلامی و یاران امام را اندوهگین کرد.

این انقلابی دین باور که از نخستین روزهای شکل‌گیری نهضت اسلامی با مجاهدت و تحمل زندان‌های طولانی و فشارهای گوناگون، عمر پربار خود را در مسیر دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران صرف نمود، در سال‌های پس از انقلاب با تأکید بر مشی انقلابی و اعتدالی و تلاش در حفظ و صیانت از ارزش‌های نظام و ایجاد الفت و وفاق در میان گروه‌های سیاسی در اذهان ملت شریف، کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار گذاشت.

آنچه این شخصیت مؤدب و متواضع بویژه در یک سال اخیر پی می‌گرفت، رویکرد اعتدالی و جلوگیری از تعمیق فاصله‌ها و دوری گزیدن از خشونت و تندروی بود که باید با تلاش‌های صمیمانه دوستداران او و همه مردم اخلاق‌مدار با جدیت دنبال شود.

اینجانب فقدان آن انسان وارسته را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بویژه بیت مکرم و همرزمان وی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن سفر کرده رحمت بیکران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.