سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 08:41 - سه شنبه 09 دی 1393

در مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی جرقویه علیا مطرح شد:

هوشمند سازی تدریجی مدارس اولویت کاری معاون آموزشی جرقویه علیا

مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش با حضور مدیران، معاونان و ریاست اداره در سالن مدرسه شهید قیصری انجام شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: غلامرضا منصوری از خانه آموزش و پرورش خداحافظی و عباسعلی قیصری بعنوان معاون آموزشی منطقه جرقویه علیا معرفی گردید.

عباسعلی قیصری دارای 26 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارای مدرک کارشناسی زیست شناسی وی در سالهای 71—72 در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت کرده و از سال 76 تا 91 در سمت کارشناس آموزش متوسطه در اداره جرقویه علیا و دو سال ( 91 – 93 ) مسئول آموزش در خارج از کشور در شبه قاره هند بوده است.

DSC03796
در حاشیه این مراسم عباسعلی قیصری در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا با اشاره به اولویت های کاری اظهار داشت: کیفیت بخشی به عنوان راهبرد اصلی مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و سیاست آموزشی استان یکی از اولویت های دوازده گانه منطقه جرقویه علیا ( از نظر آموزشی، پرورشی، رفاهی و خدماتی) است.

وی اجرای طرح و برنامه های ابلاغی در مقاطع تحصیلی و همکاری با کادر اداره را از دیگر اولویت ها بیان و گفت: توسعه کمی و کیفی کار و دانش با توجه به اهمیت آن در تربیت نیروهای ماهر برای جذب در بازار کار، ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی با توجه به اجرای طرح 6- 3 – 3 در آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده را از دیگر موارد مورد بررسی بیان داشت.

قیصری اذعان داشت: اجرای طرح تعالی مدیریت آموزشی در راستای کیفیت بخشی مدیریت مداری می تواند از موارد مفید در عرصه آموزش و پرورش باشد.

وی تلاش در جهت هوشمند سازی تدریجی مدارس و تقویت بعد نظارت بالینی توسط مدیران محترم مدارس و کارشناسی های آموزشی را از دیگر اولویت های کاری خود از شروع کار عنوان کرد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “هوشمند سازی تدریجی مدارس اولویت کاری معاون آموزشی جرقویه علیا”

  1. حسن آبادی گفت:

    سلام خدمت اقای قیصری انتخاب جنابعالی را به سمت معاون اموزشی تبریک می گویم و موفقیت شما را ارزومندم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.