سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:00 - چهارشنبه 10 دی 1393

ثبت نام کاروانهای راهیان نور آغاز شد

ثبت نام کاروانها تحت عنوان ثبت نام در ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی، از تاریخ هشتم دیماه سال جاری آغاز می گردد.

به گزارش اصفهان شرق؛ ثبت نام کاروانها تحت عنوان ثبت نام در ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی، از تاریخ هشتم دیماه سال جاری آغاز می گردد.

وی با ذکر این نکته که ظرفیت مقرهای پیش بینی شده جهت اسکان و سازماندهی زائران محترم در مناطق جنوبی کشور، محدود است، اعلام کرد:  اولویت ثبت نام با کاروانها و افرادی است که در زمان تعیین شده، نسبت به ثبت نام اولیه خود در سایت راهیان نور اقدام نمایند.

سید علی بنی هاشمی اضافه کردند: درتاریخ اولیه ثبت نام ، قطعیت تعداد افرادی که تمایل به شرکت در برنامه ها را دارند بایستی از طرف مسئولین محترم کاروانها اعلام شود تا ظرفیت باقیمانده برای ثبت نام دیگرکاروانها با مشکل مواجه نگردد.

وی همچنین گفت: مسئولین کاروانهایی که درخواست حضور بیش از یک دوره را با توجه به تعداد بالای زائرانشان دارند، بایستی در همان ثبت نام اولیه، تاریخهای درخواستی خودرا اعلام نموده تا در اولویت ثبت نام ها منظور گردد.

مسئول روابط عمومی ستاد های راهیان نور شهید صیاد و شهید باقری، به زمان اعزام زائرین به کربلای ایران نیز اشاره کرد و گفت: آغاز برنامه های ستاد شهید صیاد شیرازی (ویژه ی کاروانها) از تاریخ 93/12/10 لغایت 93/12/28  خواهد بود.

وی در پایان نیز از علاقه مندان به حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور که قصد زیارت یادمان های دفاع مقدس را دارند دعوت کرد با مراجعه به سایت www.rahiyannoor.ir اطلاعات تکمیلی را بدست آورده و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.