سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - چهارشنبه 10 دی 1393

مسئول توسعه و بهینه‌سازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان بیان کرد

وجود 2500 خودرو فرسوده در اصفهان

مسئول توسعه و بهینه‌سازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان گفت: 2 هزار و 500 خودرو فرسوده در شهر اصفهان وجود دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین نصر اصفهانی با اشاره به اینکه 2 هزار و 500 خودرو فرسوده در شهر اصفهان وجود دارد، اظهار کرد: مدتی پیش سایت ایران خودرو برای ثبت‌نام خودرو‌ها برای تبدیل و نو‌سازی خودرو‌های فرسوده فعال بوده است.

وی با اشاره به اینکه البته شرایط این طرح سخت بوده است، اضافه کرد: قیمت خودرو‌ها برای تبدیل و نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده بالا بوده است و نوع خودروی تعیین شده برای این موضوع نیز مناسب نبوده است و به این دلیل رانندگان تاکسی‌های فرسوده استقبال چندانی از این طرح نداشتند.

مسئول توسعه و بهینه‌سازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان تصریح کرد: اما با وجود این موضوع طرح تبدیل و توسعه تاکسی‌های فرسوده با کندی انجام می‌شد و این طرح به مرور زمان انجام می‌شده است تا رانندگان تاکسی‌های فرسوده نسبت به تبدیل و توسعه تاکسی‌های خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طرح تبدیل و توسعه تاکسی‌‌های فرسوده از 10 روز گذشته تاکنون به دلیل اختلافاتی بین شرکت ایران خودرو و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور متوقف شده است، ادامه داد: در حال حاضر شرکت ایران خودرو سایت خود را برای این موضوع غیر‌فعال کرده است.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه اختلافات به دلیل بدهکاری ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به شرکت ایران خودرو ایجاد شده است، تاکید کرد: به دلیل وجود این اختلافات و نبود هماهنگی‌های لازم در این حوزه رانندگان خودرو‌های فرسوده بالا‌تکلیف شده‌اند.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.