سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - چهارشنبه 10 دی 1393

موضوع رفع حصر فریاد افرادی است که سر در آخور دشمن دارند

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: افرادی که فریاد رفع حصر سران فتنه را سر می‌دهند سر در آخور دشمن دارند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مجتبی فدا پیرامون مهم‌ترین دستاورد حماسه 9 دی و تشریح پاسخ انقلابیون به افرادی که مکرراً این روزها فریاد رفع حصر سران فتنه را سر می‌دهند، اظهار کرد: مهم‌ترین پیام حضور بی‌نظیر و خودجوش مردم ایران در حماسه ملی 9 دی، بیعت با ولایت و حرکت در خط امام و رهبری است.

وی بیان کرد: از دیگر پیام‌های حماسه 9 دی که به جهانیان ساطع شد، توجه و پایداری به اصول ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام و قانون است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: افرادی که شعار رفع حصر سران فتنه را سر می‌دهند، افرادی هستند که یا سر در آخور دشمن دارند و یا بر طریق جهالت و نادانی و غفلت حرکت می‌کنند.

وی افزود: فراموش کردن ظلم‌های بزرگی که به نظام، انقلاب و ولایت توسط سران فتنه در فتنه سال 88 روا داشته شد، خود خیانت بزرگی است که ما مرتکب چنین اشتباهی نخواهیم شد.

فدا با اشار به عملکرد ویژه و قابل قبول بسیجیان در سال 88 و برخورد با فتنه‌گران متذکر شد: همواره بسیجیان عملکردی بی‌نظیر در مقابل با دشمنان انقلاب و اسلام داشته‌اند.

وی در پایان پیرامون وظیفه امروز بسیجیان در مقابله با فتنه‌های بعدی افزود: دانایی، هوشیاری، حضور در صحنه، بصیرت و حفظ پیوند با مردم از عمده وظایف بسیجیان است.

انتهای پیام

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.