سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - چهارشنبه 10 دی 1393

رئیس پلیس آگاهی اصفهان:

سارق حرفه‌ای در اصفهان با ۱۷۱ فقره سرقت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در عملیاتی ویژه، یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو دستگیر و به ۱۷۱ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛سرهنگ ستار خسروی با اشاره به دستگیری این سارق حرفه‌ای در اصفهان  اظهار داشت: در پی وقوع سرقت داخل خودرو در محدوده شرق شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان بلافاصله در این زمینه پرونده تشکیل و تحقیقات خود را آغاز کرده و با به‌کارگیری توان علمی و تخصصی و اشرافیت بالای خود توانستند هویت فردی که در این سرقت دست داشته را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان بیان کرد: با شناسایی هویت و مخفیگاه سارق ماموران در هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی ویژه و غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند که وی در تحقیقات صورت گرفته به 171 فقره سرقت از داخل خودرو همشهریان اقرار کرد.

وی   اینکه متهم اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد، تصریح کرد: براساس اعترافات متهم، وی تمام اموال سرقتی را فروخته و از درآمد آن مواد مصرفی خود را تهیه کرده است.

سرهنگ خسروی گفت: با تلاش کارآگاهان مال‌خر، اموال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از منزل سارق تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل 11 دستگاه گوشی، 12عدد فلش مموری، تعدادی مدارک، کارت سوخت، کارت عابر بانک‌، 24عدد رم گوشی، 2 دستگاه ضبط کشف شد.

وی با بیان اینکه براساس اعترافات تعداد بسیار زیادی از خودروهای که مورد سرقت قرار گرفته بودند بدون تجهیزات ایمنی در خیابان‌ها رها شده بودند‌، ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌کنیم خودروهایشان را در پارکینگ منازل و یا پارکینگ‌های عمومی سطح شهر پارک، و از پارک کردن آن داخل کوچه و خیابان‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.