سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 07:28 - سه شنبه 09 دی 1393

بخشدار بخش جلگه:

9 دی روز شناخت نقشه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بود

بخشدار بخش جلگه گفت: نهم دی ماه به عنوان روز تجدید میثاق با آرمانهای والای امام راحل و شهدای گرانقدر، روز بصیرت و میثاق با ولایت است.

حسینی در گفتگو با اصفهان شرق، نهم دی ماه را به عنوان روز تجدید میثاق با آرمانهای والای امام راحل و شهدای گرانقدر، روز بصیرت و میثاق با ولایت عنوان و اظهار داشت: 9دی روزیست که مردم خوب متوجه شدند دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و در راس آنها استکبار جهانی دوباره دست به توطئه و دشمنی علیه این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی زده و با خدمت گرفتن رسانه های جهانی به دنبال همسویی افکار عمومی دنیا با سیاست ها و اندیشه های پلید خود هستند و قصد ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین را دارند.

 

بخشدار بخش جلگه با اشاره به شکوه حماسه 9 دی و به یاد ماندن این روز بزرگ، خاطرنشان کرد: مردم وظیفه شناس و همیشه در صحنه ایران با تاسی به پیر و مراد خویش و الگو گرفتن از قیام و انقلاب بهمن 57 به میدان آمدند تا بگویند اجازه حرمت شکنی و هتک حرمت را نخواهند داد و با پیروی از مقام عظمای ولایت روز به روز استوار و مصمم تر از گذشته در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب حاضر هستند و به دشمنان نشان دادند تا جان در بدن دارند بر ایمان و تعهد والای خود و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی پایبند می باشند.

 
وی افزود: امید انست که بتوانیم با قرار گرفتن در خط ولایت و پیروی از فرامین، ادامه دهنده راه امام و شهدای عزیز بوده و جهت تحقق و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت محترم در خدمتگزاری به مردم شریف و بزرگوارمان بیش از پیش تلاش و کوشش نماییم.

 
حسینی با توجه به برنامه های اجرایی در سطح کشور به مناسبت 9 دی تصریح کرد: در بخش جلگه نیز به منظور گرامیداشت این روز تاریخی برنامه ها و نشست های سیاسی و بصیرت افزایی با حضور سخنرانان در شهر ها و روستاهای بخش برگزار خواهد شد تا بتوان این روز را گرامی و زنده نگه داشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.