سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:42 - دوشنبه 08 دی 1393

به مناسبت سالروز حماسه 9 دی

بیانیه سپاه ناحیه امام علی(ع)

به مناسبت حماسه 9 دی سپاه ناحیه امام علی(ع) بیانیه ای صادر نموده است که به شرح زیر می باشد:

سپاه ناحیه امام علی(ع) در بیانیه ای اعلام کرد:

باسمه تعالی
با سلام و صلوات بر پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و اهل بیت پاک و مطهرش و درود سلام بر روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و درود و سلام بر حضرت امام خامنه ای و یاران صدیق و باوفایش و درود و سلام بر ارواح طیبه شهداء که همواره راهنما ی ما بوده و هستند.
و ما یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر العلم بمواضع الحق

9 دی سالروز حماسه بزرگ ملت ایران در سال 88 در برابر موج فتنه خواهی دشمنان داخلی و خارجی بود که در آن یک واژه دیگر در ادبیات سیاسی ایران و جهان برجسته شد یک واژه دیگر به حماسه ملت ایران در طول تاریخ افزوده شد و آن بصیرت بود. از همین روست که به جرات می توان گفت 9 دی نمایش بصیرت مردم هوشیار ی بود که همواره هجمه دشمنان داخلی و خارجی را در طول تاریخ تجربه کرد ه اند اما این بار اهانت به مقدس ترین مقدساتشان و هجمه به ناگوارترین حادثه تاریخی اشان یعنی عاشورای حسینی را در برابر خود دیدند از همین روست که آن چنان با مشت گره کرده از عمق وجود نفرت و انزجار خود را بر دشمنان و خائنان و سران فتنه نشان دادند که جهان انگشت حیرت به دهان گرفت .

به یقین 9 دی را می توان نتیجه لطف دیگر خداوند بر حق ملتی دانست که اینگونه به خروش می آیند که این جوشش پاسخ به آنانی است که در خیال خویش برای نابودی این نظام نقشه می کشند و زهی خیال باطل.. روزگاری خود می جنگیدند و روزگاری فتنه گرانی را در داخل می گمارند که با نماد رنگ و ایجاد شبهه همان کار آن ها را انجام دهند . نقشه نابودی نظامی که بر آمده از شهدای جنگ تحمیلی و ترور و شهدای علم و شهدای دیگر است مگر این مردم می توانند در برابر این موج دشمن سد محکمی نباشند!

و حال آن که 9 دی 88 به نماد ارادت ملت ایران به امامت به هدایت و روشنگری و ولایت فقیه تبدیل شد، به نماد بیعت فرزند با پدر و نماد بیعت مجدد ملت با رهبر.

ناحیه مقاومت بسیج امام علی( ع) اصفهان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی روز وفاداری ملت با و لایت و رهبری، اعلام می دارد که مردم غیور و با بصیرت شرق اصفهان در مراسمات این روز شرکت نموده و بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و شهدا اثبات و بارهبر خویش تجدید میثاق نمایند که نکند بار دیگر دشمن در رویای خویش فکر نابودی نظاممان کند که اگر بست باز حماسه ای دیگر خلق می کنیم و 9 دی دیگری بر صفحات زرین و پر افتخار تاریخ خویش می آفرینیم.
دی ماه 93

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.