اصفهان شرق

انتقاد شهردار هرند از بی توجهی صدا و سیمای اصفهان

کدخبر: 47653
1393/10/08 در ساعت 09:35

حمید شهبازی شهردار هرند در گفتگو با اصفهان شرق ضمن انتقاد از از بی توجهی صدا و سیما به شهر هرند و عدم پوشش مناسب اخبار آن گفت: متاسفانه صداوسیما نسبت به پوشش اخبار و گزارش های شهر هرند حساسیت و دقت لازم را ندارد و همین موضوع باعث شده بسیاری از مسائل مهم هرند بازتاب لازم را پیدا نکند.
شهردار هرند در این خصوص گفت: علیرغم هماهنگی های مکرر با صدا و سیمای استان اصفهان مبنی بر پوشش خبری اجتماع رضویون، متاسفانه صدا و سیما در اعزام تیم خبری و پوشش این خبر کوتاهی نمود و کمترین همکاری با این شهر نداشت.
وی گفت: همایش و سوگواره معنوی رضویون بزرگترین و کم‌نظیرترین اجتماع عزاداری در سالروز شهادت امام رضا(ع) در استان اصفهان بوده که هر ساله با حضور گسترده مردم هرند و شهرهای همجوار در هرند برگزار می شود.
وی افزود: در این روز، شهر هرند میزبان خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان با حضور بیش از 40 هیئت از بخش‌های جلگه، بن‌رود، کوهپایه، مرکزی و شهرستان نائین بود و این اجتماع با جمعیتی بالغ بر 20000 نفر به یکی از بزرگترین و عظیم‌ترین اجتماعات عزاداری استان اصفهان تبدیل شد.

165
شهردار هرند در ادامه به تشییع باشکوه زائران مشهد مقدس در هرند اشاره کرد و گفت: مردم متدین هرند در تشییع این زائران –که در مسیر بازگشت از مشهد مقدس دچار سانحه تصادف شدند- سنگ تمام گذاشته و حضوری با شکوه و گسترده داشتند ولی متاسفانه صدا و سیما در پوشش خبری این مراسم هم کوتاهی کرد که جای گلایه دارد.

1112
حمید شهبازی در ادامه افزود: اینها همه بیانگر بی توجهی به مشکلات شرق اصفهان است. شرق اصفهان مردمانی متدین، غیور و صبور دارد که در دفاع از انقلاب و دفاع مقدس با اهدای صدها شهید دین خود را به این کشور و انقلاب ادا نموده اند و انتظار دارند مسوولان استان در پرداختن به موضوعات و مشکلات این منطقه توجه بیشتری از خود نشان دهند.