سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 09:35 - دوشنبه 08 دی 1393

در گفتگو با اصفهان شرق عنوان شد:

انتقاد شهردار هرند از بی توجهی صدا و سیمای اصفهان

شهردار هرند از بی توجهی صدا وسیما در پوشش خبری هرند انتقاد کرد.

حمید شهبازی شهردار هرند در گفتگو با اصفهان شرق ضمن انتقاد از از بی توجهی صدا و سیما به شهر هرند و عدم پوشش مناسب اخبار آن گفت: متاسفانه صداوسیما نسبت به پوشش اخبار و گزارش های شهر هرند حساسیت و دقت لازم را ندارد و همین موضوع باعث شده بسیاری از مسائل مهم هرند بازتاب لازم را پیدا نکند.
شهردار هرند در این خصوص گفت: علیرغم هماهنگی های مکرر با صدا و سیمای استان اصفهان مبنی بر پوشش خبری اجتماع رضویون، متاسفانه صدا و سیما در اعزام تیم خبری و پوشش این خبر کوتاهی نمود و کمترین همکاری با این شهر نداشت.
وی گفت: همایش و سوگواره معنوی رضویون بزرگترین و کم‌نظیرترین اجتماع عزاداری در سالروز شهادت امام رضا(ع) در استان اصفهان بوده که هر ساله با حضور گسترده مردم هرند و شهرهای همجوار در هرند برگزار می شود.
وی افزود: در این روز، شهر هرند میزبان خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان با حضور بیش از 40 هیئت از بخش‌های جلگه، بن‌رود، کوهپایه، مرکزی و شهرستان نائین بود و این اجتماع با جمعیتی بالغ بر 20000 نفر به یکی از بزرگترین و عظیم‌ترین اجتماعات عزاداری استان اصفهان تبدیل شد.

165
شهردار هرند در ادامه به تشییع باشکوه زائران مشهد مقدس در هرند اشاره کرد و گفت: مردم متدین هرند در تشییع این زائران –که در مسیر بازگشت از مشهد مقدس دچار سانحه تصادف شدند- سنگ تمام گذاشته و حضوری با شکوه و گسترده داشتند ولی متاسفانه صدا و سیما در پوشش خبری این مراسم هم کوتاهی کرد که جای گلایه دارد.

1112
حمید شهبازی در ادامه افزود: اینها همه بیانگر بی توجهی به مشکلات شرق اصفهان است. شرق اصفهان مردمانی متدین، غیور و صبور دارد که در دفاع از انقلاب و دفاع مقدس با اهدای صدها شهید دین خود را به این کشور و انقلاب ادا نموده اند و انتظار دارند مسوولان استان در پرداختن به موضوعات و مشکلات این منطقه توجه بیشتری از خود نشان دهند.

 

 

همچنین بخوانید:

5 نظر در مورد “انتقاد شهردار هرند از بی توجهی صدا و سیمای اصفهان”

  1. ورزنه گفت:

    آقای شهردار صداوسیمای اصفهان کلا اینجوری هست. کاری به شهر شما و ما نداره.اینها همه تمرکزشان روی شهر اصفهانه و همه استان را فدای شهر کرده اند

  2. ناشناس گفت:

    اقای شهردار ما ک هرچی زدیم شبکه 5 فقط داشت هرند رو نشون میداد حتی چند دقیقه چای خوردن شهروندشمارو تئو هییت نشون میداد.لابی شما تو صدا سیما خیلی قویه.دیگه اعتراضتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. اقای شهردار ما ک هرچی زدیم شبکه 5 فقط داشت هرند رو نشون میداد حتی چند دقیقه چای خوردن شهروندشمارو تو هییت نشون میداد.لابی شما تو صدا سیما خیلی قویه.دیگه اعتراضتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. ناشناس گفت:

    من روز شهادت جزو عزاداران شهر هرند بودم . برنامه ريزي خوبي بود .
    ما در در رو ز شهادت امام رضا شاهد حضور صدا و سيماي مركز اصفهان در شهرتون بوديم . جاي تشكر و قدرداني داره . فيلمبرداري هم شد ولي موقعيت مكاني طوري بود كه صدا ها تداخل داشت و اينطوري كه ما شنيديم . گفتند بعدا پخش ميشه . پس به جاي انتقاد ، بايد تشكر كرد . اينكه ولي شما در هرند بيشتر تلاش ميكني و صدا وسيما شما رو بيشتر نشون ميده
    ما در هيچ كجا نديده ايم كه تشييع جنازه ي شخصي را نشان بدهد ، هرند هم مثل بقيه جاهاي ديگه . منطقي باشيم.
    ايكاش يكي هم بود برا ما تلاش ميكرد ولي دريغ
    قدردان باشي

  5. شهروند گفت:

    جناب آقای شهردار اگه دقت می کردند می دیدن در مراسم و اجتماع رضویون صدا و سیما از اول تا آخر مراسم در صحن امامزاده مستقر بود و تصویر برداری کرد . ولی با توجه به تداخل صوتی هیئتها امکان پخش همان روز نبود که با صدا گذاری و اصلاحات انشااله طبق هماهنگی اولیه با جناب کلباسی امشب به صورت ویژه مراسم پخش خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.