سرویس: اجتماعی 11:50 - سه شنبه 14 آبان 1392

مراسم تحلیف ذاکرین اهل بیت برگزار شد

دبیر همایش مداحان گفت: منسجم نمودن مبحث آموزش مداحی در کشور و ایجاد یک تعهد معنوی برای مداحان مهم ترین هدف در برگزاری این همایش می باشد.

به گزارش اصفهان شرق: اولین مراسم تحلیف مداحان اهلبیت علیهم السلام در آبان ماه 1392 به همت آموزشگاه مداحی معراج و انجمن اسلامی محافل مذهبی برگزار شد.

حسن رضائی زاده دبیر این همایش با بیان این مطلب اشاره کرد:  در این مراسم بیش از 400 نفر از خواهران و برادرانی که در طول یک سال دوره های آموزش مداحی خود را طی کرده و در آزمون های متعدد موفق به کسب امتیاز شده اند شرکت داشته و پس از برگزاری مراسم تحلیف، گواهی های پایان دوره خود را دریافت نمودند.

DSC01529

رضائی زاده هدف از برگزاری این همایش را منسجم نمودن مبحث آموزش مداحی در کشور و ایجاد یک تعهد معنوی برای مداحان جهت مقابله با آسیب های مداحی بیان نمود.
لازم به ذکر است آزمون پایان دوره این عزیزان در تاریخ 19 مهر در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

برای ورود به سایت

همچنین سخنران این مراسم احمدرضا رضایی، مدیریت آموزشگاه مداحی معراج اصفهان با اشاره به سابقه درخشان دوازده ساله این آموزشگاه،آموزشگاه معراج را یکی از فعالترین مجموعه های فرهنگی سطح کشور نامبرده و بیان کردند که سالانه بیش از 500 عاشق و دلداده حسینی اصول و فنون مداحی را در این آموزشگاه فرا گرفته و پس از آزمون های تئوری و عملی موفق به کسب مدرک پایان دوره خواهند شد.
001

 003 DSC01526 DSC01527

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.