سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - دوشنبه 08 دی 1393

مشاور سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان:

9 دی دست ناپاک فتنه‌گران علیه نظام را قطع کرد

مشاور سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: حضور گسترده ملت ایران در حماسه 9دی، دست ناپاک فتنه‌گران علیه نظام جمهوری اسلامی را قطع کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛حسین روحانی  در اصفهان پیرامون حماسه 9 دی و دستاوردهای این حرکت خودجوش مردم ولایت‌مدار، اظهار کرد: حماسه 9 دی ماه رخدادی ماندگاری است که بر پیشانی تاریخ تا ابد حک شد.

وی افزود: حضور گسترده و عظیم ملت ایران در حماسه 9 دی ماه از همه اقشار و آحاد مردم، اوج حماسه 9 دی است و این امر دشمن‌شکن بود.

مشاور سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: توجه به شعارهای حماسه 9 دی، مهم‌ترین پیام‌ها را به دوست و دشمن القا می‌کند، شعار متعدد از سوی ملت ایران مبنی بر عرض ارادت به ساحت ولایت‌فقیه، نشان از پایبندی ملت ایران تحت هر شرایطی  به انقلاب، اسلام و ولایت است.

وی تأکید کرد: حماسه 9 دی ماه، طومار فتنه‌ها، توطئه‌ها و فتنه‌گران را در هم پیچید و دستی که از ناحیه خائنان و حسودان به‌نظام جمهوری اسلامی ایران دراز شده بود، را قطع کرد.

روحانی بیان کرد: باید ابعاد، شاخصه‌ها و اصول حماسه 9 دی ماه، امروز بیش‌ازپیش موردتوجه اصحاب رسانه قرار بگیرد چراکه این یوم‌الله همچون روز 16 آذر، 13 آبان و 22 بهمن در تاریخ ایران ماندگار شد و قطعاً نماد استکبارستیزی و اوج دشمن‌شناسی ملت ایران را  دارد.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات جنبش دانشجویی و دانشجویان انقلابی، محاکمه شدن سران فتنه است، گر چه حماسه 9 دی هدف شوم فتنه‌گران را ناکام گذاشت و در تاریخ ماندگار و پایا شد، اما این به معنی آن نیست که دیگر هیچ خائنی و دشمنی در کشور وجود ندارد.

مشاور سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان بیان کرد: آن چیزی که در 9 دی ماه اتفاق افتاد، اتمام‌حجتی بود با فتنه‌گرانی که ممکن است حتی در آینده کیان نظام جمهوری اسلامی ایران را به خطر بیندازند.

وی گفت: بدون شک، مهم‌ترین وظیفه امروز ما، بصیرت همه‌جانبه و افزایش بصیرت سیاسی است، امری که امام خامنه‌ای نیز بر آن تأکید داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.