سرویس: تولیدی » خبر پوششی 21:54 - یکشنبه 07 دی 1393

معاونت کل سیاسی سپاه پاسداران:

لطف خدا و روح حسین بن علی(ع) در حماسه 9 دی متبلور شد

معاونت کل سیاسی سپاه پاسداران در جمع بسیجیان تودشک گفت:در روز 9 دی 88 از شرف و عزت انقلاب اسلامی در مقابله با جریان های انحرافی دفاع شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از تودشک: سردار داورزنی در مسجد جامع تودشک از توابع بخش کوهپایه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با حماسه مردمی 9 دی اظهار داشت: حماسه نهم دی کاری نبود که با اراده انسانی به تنهایی امکان پذیر باشد بلکه لطف خداوند متعال و روح حسین بن علی(ع) در این حماسه متبلور شد.
معاونت کل سیاسی سپاه پاسداران افزود: در روز 9 دی 88 از شرف و عزت انقلاب اسلامی در مقابله با جریان های انحرافی دفاع شد و وقتی مردم فهمیدند به مقدسات توهین می شود جلوی سران فتنه ایستادند.

Vater-Mark74572727272
وی با بیان این مطلب که دشمن در فتنه 88 به دنبال براندازی انقلاب بود، اذعان کرد: فتنه88 یک روش جدیدی بود که دشمن تجربه کرده و حدود 8 ماه برنامه ریزی داشت تا کار انقلاب اسلامی را یکسره کند ولی نتوانست کاری از پیش ببرد.
سردار داور زنی با توجه به عواملی که در خاموشی فتنه دخیل بود، تصریح کرد: تنها عامل جلوگیری از فتنه و رشد آن وجود رهبری آگاه و مردمی پرشور و با بصیرت بود، همچنین بصیرت و شعور فرد می تواند او را در برابر قدرت های بیگانه حفظ و در شناخت حق و باطل به کمک انسان آید.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در خطبه نماز جمعه بعد از جریانات سال 88 می خواستند برخی از خواص فتنه را در دایره ی خودی های انقلاب نگه دارند ولی آنها همراهی نکردند، می توان گفت در برخی موارد باطل در پوشش حق ظاهر می شود و افرادی در این مسیر قرار می گیرند که برانداز نظام نبوده ولی در پازل دشمن بازی می کنند.

Vater-Mark7572577
معاونت کل سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به ایده پردازی هایی که مسیر را به گونه ای دیگر نشان می دهد، خاطرنشان کرد: برخی رفع مشکلات را تنها در ارتباط با غرب می دانند ولیکن ما باید به دنبال اقتصاد مقاومتی به عنوان راه رسیدن به اهداف باشیم.

وی در پایان با ذکر کلامی از امام خامنه ای که فرمودند: ما به آمریکایی ها اعتماد نداریم، گفت: غرب به منظور گرفتن امتیاز به پای میز مذاکراه آمد و اینکه با این بهانه ما را از تحقیقات هسته ای جدا کند ولیکن وعده ی الهی حق است و خون شهدا یک روز خواهد توانست طناب استکبار را در سراسر جهان پاره کند.

Vater-Mark527274247 Vater-Mark111 Vater-Mark75725727 Vater-Mark7572577

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.