سرویس: اجتماعی 20:21 - دوشنبه 13 آبان 1392

حجت الاسلام قطبی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان:

تایید سازمان ملل زمانی است که صدای ملت ها در آن باشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: خط گرفتن سازمان ملل از آمریکا است و تا زمانی که چنین باشد مورد تایید ما قرار نمی گیرد.

d6818_IMG_2086

حجت الاسلام محمد قطبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق در راهپیمایی 13 آبان  اظهار کرد: حضور مردم ، دانشجویان و دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان بسیار چشمگیر بود و آنها با این حضور سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: وظیفه ی ما این است که بر اساس اعتقادات مبتنی بر معارف دینی بر حضور در این راهپیمایی ها پافشاری کنیم و این در حالی است که قرآن و اسلام هم از ما چنین انتظاری را دارند که در برابر کفر و استکبار خشم خود را نشان دهیم.

حجت الاسلام قطبی با اشاره به جاسوسی های آمریکا تصریح کرد: جاسوسی در معارف و آموزه های دینی کاری ناپسند می باشد و فرقی ندارد که چه کسی این کار را انجام داده است.

آمریکا در این اقدام دو ظلم را نشان داده است، یکی اینکه کاری خلاف شرع و قانون مرتکب شده و دیگری اینکه سوء استفاده های زیادی نظیر تسخیر بیشتر جهان را در دستور کارهای جاسوسانه ی خود دارد.

وی گفت: نه تنها ما بلکه همه ی ملت های دنیا این را فهمیده اند که جاسوسی کار زشت و ناپسندی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان در خصوص ساختار سازمان ملل بیان نمود: تلاش متمرکز برای نجات بشریت کاری بسیار مهم است و مبارزه با ظلم چه در قالب سازمان ملل یا آمریکا و اسرائیل فرقی نمی کند بلکه ما هر کجا ظلم و ظالم باشد با آن مخالفت و در مقابلش می ایستیم.

وی گفت: با توجه به در پیش بودن ماه محرم از امام حسین این را آموخته ایم که تا آخرین نفس از مظلوم دفاع می کنیم .

حجت الاسلام محمد قطبی در پایان  با توجه به رفتار سازمان ملل تاکید کرد: همه ملت ها می دانند که سازمان ملل از آمریکا خط می گیرد و  با توجه به این موضوع ما زمانی سازمان ملل را تایید می کنیم که صدایش، برگرفته از صدای همه ی ملت ها باشد.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.